eprom nummer

Status
Not open for further replies.

firefoxproject

Well-Known Member
hallo,

ik heb een malossi ontsteking gekocht , alleen nu zit er een "eprom" bij met het volgende nummer 55 12112,

en als ik bij anglo dutch kijk op de site kijk dan ziet de eprom die bij de ontstekingset zit er heel anders uit ??

dus kan iemand me dit vertellen ??

misschien een foto?

bedankt


p.s mijn eprom zal ik ff beschrijven:

aan de voorkant is die plat en dan loop die laagzaam omhoog uit ,
dus een kant is plat en de andere kant is wat dikker en het bovenstaande nummer staat erop.
 
Advertisement - register to remove this

Zijn 2 versies, nieuwe en oude model. Oude model is groot en rechthoekig. Die zal waarschijnlijk op die site van anglo dutch staan. Nieuwe versie is iets kleiner. Nr. weet ik niet.
 
nou dat zou mooi zijn , brandblusser wat voor een nummer staat er bij jou op de eprom dan ????

____________
-----|______|

dun / dik uitlopend


zo ziet die van mij eruit van het zijaanzicht, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
 
Dit is dus de oude EPROM.

5511181.jpg


Dit is de nieuwe.

MHR_BINNENROTOR_PARTS.jpg


// Rotor is ook verandert zie ik net. :)
 
Nummer @ Doos = 5511182
stator nummer = P3356E
Rotor nummer =P 3356 / 02 0053 60
Eprom nummer = 55 12112 / 0amsco03a00000 / 03-088-04
 
ja , precies die heb ik die laatste , alleen waar is die extra plaat voor die je erbij krijgt , hij namelijk best zwaar en er zitten 2 gaten is zodat je hem op de rotor kan schroeven???

en er zit een spiebaan in me rotor , betekent dit dat ik hem met een spie moet monteren??
 
Originally posted by firefoxproject
ooh , zo , maar ik zip sp , dus die hoeft er niet op??

en die spie hoe zit dat???

is verzwaringsplaat kan in sommige gevallen voordelen zijn op kleine lichte scooters
 
Originally posted by Xander
Dit is dus de oude EPROM.

**plaatje**

Dit is de nieuwe.

**plaatje**

// Rotor is ook verandert zie ik net. :)
De rotor is niet veranderd.
De eerste is de piaggio versie en de tweede de mina versie. :)
 
Originally posted by mhr#27
De rotor is niet veranderd.
De eerste is de piaggio versie en de tweede de mina versie. :)

Ja, dat is maar goed ook dat de tweede een mina versie is. Anders heb ik een probleem. 8P

Maar waarom zouden ze dan alsnog 2 verschillende rotoren maken. Het enige wat perse anders moet zijn is de hellingsgraad van het conische pasvlak. Of past het niet op een Pia zonder uitdraaien?
 
Originally posted by Xander
Ja, dat is maar goed ook dat de tweede een mina versie is. Anders heb ik een probleem. 8P

Maar waarom zouden ze dan alsnog 2 verschillende rotoren maken. Het enige wat perse anders moet zijn is de hellingsgraad van het conische pasvlak. Of past het niet op een Pia zonder uitdraaien?

idd, dan zou je rotor ergens in je carter draaien
 
Een mina rotor past niet op piaggio, de conus zit te ver naar buiten.
Andersom zou het misschien wel passen, maar dan steekt de rotor ver boven de stator uit.
 
Wille said:
is verzwaringsplaat kan in sommige gevallen voordelen zijn op kleine lichte scooters

kheb ook een rotor gekocht laatst, zit ok die verzwaringsplaat bij, moet die erop, of mag die erop?? want zon ding weegd iid best veel
 
- Dit topic gaat (eigenlijk) over iets heel anders
- Dit topic lag al >2 jaar niet stof te verzamelen
- Hetgeen je vraagt is al vaker besproken
- Het is geen vraag voor gevorderden

M.a.w. gebruik aub even de search (wat je waarschijnlijk al gedaan hebt, anders was je niet in dit topic gestrand), mocht je dan nog vragen hebben post dan even in het quick forum of in SA.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top