EPC CARBON JOG 2010

Dat is de losse DW tjoener, ik zal die met jouw wig er ook nog even bijzetten.

Verder is de jog motorisch klaar voor volgende sprint(althans ik vind het goed geweest)

Gisteren scheurde de gradenplaat, toen maar een andere degelijkere vario gekauft.

NA sluiskill komt er een nieuw blok, meer daarover kan ik op het moment niet vertellen.. dat zien jullie 12juni wel.!
 
Zóó, ff de page updaten.
2 weken voor de sprint ding op de bank gehad. kwam max 21pk nog uit.
Toen had ik t ff gehad ermee, ding goed op rollen gezat. scheurde mijn gradenplaat. toen een polini 9roller gemonteerd. zag op de bank wel positief verschil.
Zo de scooter ingeladen in de hoop dat het goed liep, aangezien morgen mijn blok eronderuit gaat.

1e paar runs steed 7.3. viel me nog mee, alleen reed de rest harder.
Alleen maar wheelspin gehad, blijkt de polni vario onderin gewoon veel te fel te zijn, daarna de malossi vario gemonteerd. daar kon jorn hem al beter mee houden,toen reed hij al 7.02, gelukkig door naar de omloop. daarna toerental goed gezet dmv rollen toen reed hij ineens 6.94 toen wist ik dat het weer goed zat.
Maar jorn wilde weer sneller. en toen had hij ineens een run met 0.01 reactie en reed hij 6.89!!
Gelukkig.

Helaas door de rare omstandigheden van de finales 4e geworden.

Maarja volgende sprint meot het harder gaan en die 6.7 moet eraan!
 
Vind die Jog echt vet, ook qwa zithouding en hoogte enz. })

Ben benieuwd naar het nieuwe blok, ennuh is je kap nog heel?

Greetz
 
Kap is nog heel, buddybak wat minder:+
Maar er is al een nieuwe besteld.

Ook is het blokje al met de post weg, dit verwacht ik over 1 a 2 weken terug.
 
Fabio natuurlijk :W die werkt samen met Max nu!

Wordt tijd dat dat blok eens goed vermogen gaat geven, heb 400runs gemaakt dit seizoen en nogsteeds niets goeds.. maar we hebben de oorzaken gevonden nu,!
 
Fabio natuurlijk :W die werkt samen met Max nu!

Wordt tijd dat dat blok eens goed vermogen gaat geven, heb 400runs gemaakt dit seizoen en nogsteeds niets goeds.. maar we hebben de oorzaken gevonden nu,!

En de oorzaak is :p ? maar ziet der goed uit en die tijd ga je wel redden
 
en dan ga je straks alles fixen en geeft het nog precies hetzelfde vermogen:+ Steef jij meet veel met tandriem toch? Denk dat die speling daardoor komt, was bij mij wel geval, komt nogal wat kracht op het big end pen te staan met tandriem metingen.
 
Back
Top