EPC CARBON JOG 2010

maarten, blijf maar thuis ik heb gehoord dat het heel hard gaat regenen:D haha

nee grapje zeker vet als je mee zou rijden, hoe meer zielen hoe meer vreugd:)
 
386717178.jpg


Zo een kleine update.
Nieuwe cilinder zit erop. even wat runs mee gemaakt, zit nu op 22 op rollen.
Morgen ga ik verder testen en proberen.
Lijn is erg strak, ik wil uiteindelijk op 22.5 met een degelijke grafiek uitkomen, dat vermogen boeit me geen reet.

Ook komt er een ander achterbandje op, waardoor de wheelspin eindelijk eens weg gaat.. Welke? dat zien jullie op de sprint :+
 
Let wel niet op het geblokkeerde vermogen, dat was toen nog niet zoveel.
Maar een vergelijking=vergelijking.

JS dpr. 22.6pk @14.000
VTM 22.0 @ 14.500
ABT 21.5 @ 13.900
2fast 22.0 @ 13.500 . wel 0.7NM erbij!
c21 2e 23.6 @ 14.500
C21 1e 23.8 @ 14.500 Verschil tussen kort en lange demper was 0.00
C25 22.2 @ 14.300
VK 21.9 @ 14.000
C30 23.6 @ 14.700
Roost 22.3 @ 14.300

Verschil tussen membranen.
Op rollen - mengsel 13AF
V-force 22.7
Vl14 22.3
ProwF 22.6(moeten betere kleppen op)
4klepsVF 22.0
Getunede Hebo 22.4
stage6Racing 22.2

Nu heb ik jullie al veel te wijs gemaakt, ook al weet ik dat het op ieder blok verschillend is, ik zal als er animo is ook nog wel verschil tussen inlaten posten.
 
Hok van servien draaide meestal 13300:p maar ding gaf tussen 13k en 14k bijna evenveel. Echt super circuit pijpje:)
 
Damn Steef jij hebt me wat afgestest :p Ik vind het nog steeds super dat jij alle info deelt en niet zo egoistisch gaat doen en niemand iets gaat vertellen.

Hopenlijk zie ik je de volgende sprint weer, misschien kom ik nog even kijken als ik met iemand mee kan rijden :#
 
was de 2fast pijp al met een goede flens getest toen?

mooi om te zien dat soms ook "onbekende" onderdelen aardig goed scoren.
 
Steef heb je die membramen ook geblokkeerd getest? Want op rollen is niet echt betrouwbaar. Bijvoorbeeld met het vforce membraam wordt de powerband behoorlijk hoogtoeriger tov een vl14, en moet je soms dus ook anders in rollen gaan zitten.
 
was de 2fast pijp al met een goede flens getest toen?

mooi om te zien dat soms ook "onbekende" onderdelen aardig goed scoren.
Ik heb nu ook wat "onbekende" spullen erop. ik wilde eens iets anders als het std setje.
Ik heb nu de originele flens die bij de pijp zat gebruikt, daar valt ook nog zker wat te winnen,aangezien de uitlaatpoort een stuk kleiner was als de doorlaat van de flens, en er nog geen ringen ergens zitten.


Steef heb je die membramen ook geblokkeerd getest? Want op rollen is niet echt betrouwbaar. Bijvoorbeeld met het vforce membraam wordt de powerband behoorlijk hoogtoeriger tov een vl14, en moet je soms dus ook anders in rollen gaan zitten.

Ik heb ze eerst geblokkeerd gemeten, en erna op rollen, en gezorgd dat het mengsel op 13AF zit en op goed toerental zoals je zegt inderdaad...
Veel werk maar zo krijg je uiteindelijk een zo goed mogelijke meting.
 
Back
Top