This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Enzo's Uitverkoop

Status
Not open for further replies.

Enzo

Runter an Gas!
Dingen die ik aanbied zijn in goede staat, mits anders vermeld.


RS24/10 achterveer, heb ik ook 2dehands gekocht en een beetje opgelapt dmv het kopen van een nieuw spiraal. Zitten er dus 2 bij, en verschillen ook in lengte.
Gaat weg ivm. aanschaf setje fournales veren

Prijs: 350 euro

Runner/NRG DD Carters Tuned en Kotterd op Speed 6T. Heb ze zelf bewerkt dmv. spoelers op maat en een glijbaantje. Ook zit bij dit carter een setje vertanding van malossi waardoor je een RF van 10.3 krijgt. Eventueel ook erbij: Remset op druk(stalen remleiding), velg+band, naaf+ schijf.

Prijs: 150 euro

Speed cilinder 6T maximaal bewerkt door Twins. Is in goede staat, maar heeft met dit zuigertje al aantal meetings meegmaakt. Is 20.3 pk mee gescoord met gare en brakke afstelling. Ben er zeer zeker van over dat er veel potentie in deze cil zit. Tuning koste al 150 euro.
Eventueel leuk set prijsje mogelijk ism. het carter!

Prijs: 190 euro

Team04 pijp. Is van PIABOOST geweest. Altijd zeer net onderhouden door he en door mij. Daarom ook geen roest, butsen, deuken, fratsen of andere bullshit.
Helemaal compleet incl alle boutjes enz.

Prijs: 240 euro


SD runner carters met 110 mm trommel. Spoelers zijn stnd, wel een glijbaantje in gemaakt. Helemaal leeg eventueel achtervelg erbij. Zit wel waterpop in en secundair vertandingslager.!

Prijs: 90 euro


Prijzen staan zo goed als vast!



Fotos kan ik maken op aanvraag!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.