Enzo's 7T Knalframe

balhoofd kan je gewoon in korten tot het stuk waar het frame naar benede gaat zegmmaar, had ik ook op dat zip frampie :) zie je donderdag ;)
 
Zo lekker bezig geweest vandaag met uitlaat, carter en carterkap.

Carterkap heb ik gegatenkaast met de boormachine. Niet echt netjes, maar wel genoeg koeling.

De DPR doet t ook weer, van verbeunde berber ding tot:

24lu7g8.jpg

212st8w.jpg

dqpr2h.jpg


Ik ben tevreden met het resultaat, volgende week alle kleine meuk bestellen wat wel weer aardig wat euros bij mekaar worden :| Krijg je als je zoveel dure hobbies hebt.

Morgen als cameraman @ Sluiskil langs de baan te vinden.

Greetz
 
Even een korte fotoloze update:

- Afdraaien van de velgen is niet gelukt, heb dit aan iemand uitbesteed die dit weer heet uitbesteed. Er is echt heel weinig van de velgrand afgehaald terwijl ik 72 uur ben bezig geweest om duidelijk te maken wat er gedaan moest worden :rolleyes:

- Frame is zo goed als klaar, deze is verlicht/afgeslepen, balhoofd ingekort en subframe gelast. Helaas staat het blok nog niet in de gewenste positie(te schuin en te hoog. Dit komt na Damwoude wel ofzo, heb geen zin om alles weer op het laatste moment te fixen.

Ook de voorvork is ingekort en past in het balhoofd :)

- Blok is ook compleet, bestelling gedaan bij scooterpower en euroscooters voor de laatste dingetjes. Helaas dat deze ook weer niet meewerken en lang op zich laten wachten. Zoals zwarte trekveren voor een delta die niet op voorraad waren :+ Carters en cilinder zijn geglaspareld met veel dank aan MHR D.H. Tuning :#

Ik hoop dit weekend mn blok in elkaar te kunnen zetten en begin volgende week nog even te kunnen banken bij Martin. Hopen dat er een beetje vermogen vanaf komt. Of dit allemaal zo gaat lopen is nog maar de vraag..

Zal morgen ff fotos van het frame toevoegen!
 
Leuke reacties :#

Jos: Ja, cker druk, weer de stress die mensen krijgen net voor een sprint:eek:

DH: Aight, ja ik moet sowieso ook nog op n mengbuis wachten voor mn neppe PWK.

Michael: Me 2, kan 2 kanten op, en aangezien niet alles 100% zit is het nog maar de vraag :+
 
Last edited:
hij komt aardig hoog te staan op deze manier, zoals je al aangeeft.

waarom het gebruik van een (beweegbaar) standaard subframe?
 
Het is geen orgineel subframe, heb wel delen van het orginele subframe gebruikt. Maar het subframe is totaal niet beweegbaar en zit op het frame gelast.
 
Waarom (op)eens een andere clamp?:rolleyes:
Als ik een geldboom had, had ik alles wel anders gemaakt dan hoe het nu is..
 
Nee, ik heb momenteel mn prioriteiten grotendeels ergens anders liggen.
Of je moet je clamp willen doneren :+
 
Martijn: Is gewoon ff snel gespoten, moet toch nog opnieuw.

Michael: Ik? Levensmoe? Nooit :p was meer zeg maar dat alles motorisch niet 100% zit.

Weer even een update-tje

Aflopen dagen het volgende gedaan:
Rijhoogte aangepast 8)
Bandjes om de velgen gelegd
Remkabels en hendels gemonteerd
Gaskabel gemonteerd
Koeling pas gemaakt
Vooras opgevuld
Dodemans erop gezet
AIM gemonteerd



En nog wat foto's van hoe het momenteel bij staat:#:

al0rbn.jpg

qs7bc6.jpg

293udg2.jpg


Deze week meer..
 
Op t frame :!
Net boven de radiateur op die 2 buizen(2e foto)
Maar voor de toekomst wil ik een zitje gaan fabriceren.

Kan je zaterdag/zondag voor mij zo'n klein accu'tje meebrengen? Deze kymco unit is natuurlijk veel te groot en zwaar :D
 
Back
Top