enrico?

Advertisement - register to remove this

zeeland rulesszzz.
wij de weg. hoe zit het met politie controles hiero.. ben er nognooit een tegen gekomen.. hej enrico. waar zit je op school?
ik op het buys ballot.
mzzls henk
wat voor scooter heb je...setup?
 
politie is achterlijk hier in zeeland man....in zeeland rijden het meeste opgevoerder scooters van heeeel nederland...ja kan hier lekker doen wat je wil...mmmmm lecha
 
Ik op het sint wc en laatst nog een controle gehad bij het viaduct naar s'gravenpolder... kwam er goed vanaf de rollenbank was vol want er stonden al +- 10 scoots te wachten dus ik kon door rijden... en ik heb een italjet f50ac zonder begrenzers en met polini rolletjes enz. binnenkort andere uitlaat.... En stamcafe LAMBIK!!!!!!!!! en jullie?
 
Rollenbank al vol bij maar 10 wachtenden??
Ik stond een keer in de rij en ik was de 20ste ofzo!!.

(nou stond die rollenbank wel op de binnenplaats van het bureau dus je kon niet zomaar wegscheuren)

Greetz,
kakelbont.gif
 
Ja maar dit was naast de openbare weg op een klein straatje en dat stond dus vol... en de wouten hadden hun handen vol hehehe... mijn geluk was dat ik 10 minuten te laat was!!!
 
hehe lambik rulez.. en was je je favo tent?
plaza/ toro?
wat voor scooter heb je nou?
hmmm ik heb nog nooit een rollenbank gezien in de richtin goes-wemeldinge-kapelle!!!
eej hebo70.. waar kunt uwes persoontje vandaan?
mazzels henk
 
Plaza en toro allebei favoriet... en jij komt toch nooit op het fietspad goes - sgravo of wel? staat je scoot wel eens op de grote markt? die van mij is goed te herkennen namelijk italjetf50 ac met black chess en een grote nummer 14 op de zijkant!!!
Wat zijn jouw favo tenten...?
 
favo zijn lambik en plaza... toro vind ik niet heel kicke.. plaza is wel tov maar zooooo stampes vol.. allemaal van die kleine kinders..
ga je naar de stad zaterdag?
nee ik rij nooit op goes-s'gavenpolder.
m'n scoot staat heeel soms op de markt.. maar er zijn er meer die een zwarte honda hebben.. die van mij is te herkennen aan 2 mallossie stickertjes op de kuip, en aan de kant van me auspuff een polinie stickertje.
paar licht schaafplekjes
soms een topracing powerfilter
 
Kom ook uit the place to be... Terneuzen!
Zeeland dus. en ik heb hier nog Nooit een rollerbank gezien. hoe zien die dingen er eigenlijk uit?
 
Back
Top