Henk_de_mol
Old skool member
-Black & White- Nrg Extreme Enrico
Nou hier mijn project dan maar..
Het begon allemaal in Juni 2001 toen ik een Nrg extreme kocht nieuw in de winkel voor 3800 gulden.. Ik had deze nodig om elke dag 50 km naar school af te leggen... Hiervoor had ik al een italslet gehad maar die was brak dus maar het vertrouwde pia LC blok gekocht en meteen de begrenzers eruit gehaald (vanaf km o)
.. Dit begon al snel te vervelen en er werd een andere vario en koppeling aangeschaft.. Dit was toen het uiterlijk:"
Na een hele tijd erop naar school te hebben gereden moest er iets bruters komen en na een bidalot, R, evo 70 en Jolly pijp werd het tijd om het eens groots aan te pakken en na een half jaar was er deze setup:
Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13
Mede met hulp van Tino werd er dit resultaat gehaald op de befaamde almelo en klaaswaal bank:
15.1pk niet slecht voor een gila naar wij dachten..
Het uiterlijk was inmiddels ook weer flink verandert met als resultaat dit:
Lijt met uiterlijke veranderingen:
* Wit gespoten:
- beenschild
- voetenplank
- spatbord (tevens ingekort)
- Luchtgeleider onder rooster
- carterdeksel
- Stuurkapje binnen
- Velgen voor + achter
- accu deksel
* Rainbow folie over koplampen
* Harris handvaten
* Braking wave remschijf voor 220mm
* Eraf gehaald:
- Remlicht spoiler
- Reflectors
- Spiegels
- Windscherm kapje
- Originele stickers
- Variateur koelingskapje
- Passagiers voetsteunen
* Malossi leeuw op voorspatbord
* Achterlicht en alle knipperlichten geblindeerd
* Bridgestone ML 50 banden voor en achter
* Malossi Rs 3 achterveer
* Malossi remblokjes voor + achter
* Digitale teller Sigma bc 401
* Gefreesd ontstekingsdeksel + wit gespoten
* Buddybak wit gespoten en aangepast
* accudeksel gefreesd
* isolatieschuim hier en daar
* koso toerenteller + temp. meter
* Dash aangepast
Er komt nog een binnendraaier en voor volgend jaar jubbega nog een leuke cilinder en carb
Tevens komen er nog verstevigingsstangen en nog een aantal dingen..
Ik hou jullie op de hoogte
grtz
Erik
Nou hier mijn project dan maar..
Het begon allemaal in Juni 2001 toen ik een Nrg extreme kocht nieuw in de winkel voor 3800 gulden.. Ik had deze nodig om elke dag 50 km naar school af te leggen... Hiervoor had ik al een italslet gehad maar die was brak dus maar het vertrouwde pia LC blok gekocht en meteen de begrenzers eruit gehaald (vanaf km o)
.. Dit begon al snel te vervelen en er werd een andere vario en koppeling aangeschaft.. Dit was toen het uiterlijk:"
Na een hele tijd erop naar school te hebben gereden moest er iets bruters komen en na een bidalot, R, evo 70 en Jolly pijp werd het tijd om het eens groots aan te pakken en na een half jaar was er deze setup:
Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13
Mede met hulp van Tino werd er dit resultaat gehaald op de befaamde almelo en klaaswaal bank:
15.1pk niet slecht voor een gila naar wij dachten..
Het uiterlijk was inmiddels ook weer flink verandert met als resultaat dit:
Lijt met uiterlijke veranderingen:
* Wit gespoten:
- beenschild
- voetenplank
- spatbord (tevens ingekort)
- Luchtgeleider onder rooster
- carterdeksel
- Stuurkapje binnen
- Velgen voor + achter
- accu deksel
* Rainbow folie over koplampen
* Harris handvaten
* Braking wave remschijf voor 220mm
* Eraf gehaald:
- Remlicht spoiler
- Reflectors
- Spiegels
- Windscherm kapje
- Originele stickers
- Variateur koelingskapje
- Passagiers voetsteunen
* Malossi leeuw op voorspatbord
* Achterlicht en alle knipperlichten geblindeerd
* Bridgestone ML 50 banden voor en achter
* Malossi Rs 3 achterveer
* Malossi remblokjes voor + achter
* Digitale teller Sigma bc 401
* Gefreesd ontstekingsdeksel + wit gespoten
* Buddybak wit gespoten en aangepast
* accudeksel gefreesd
* isolatieschuim hier en daar
* koso toerenteller + temp. meter
* Dash aangepast
Er komt nog een binnendraaier en voor volgend jaar jubbega nog een leuke cilinder en carb
Tevens komen er nog verstevigingsstangen en nog een aantal dingen..
Ik hou jullie op de hoogte
grtz
Erik