Enorm lage snelheid voor setup !

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Mensen, ik heb hierover al eens een vraag gesteld en zeiden ze dat ik het een en het ander moest veranderen en proberen, dit heb ik gedaan.

Setup

Yasuni Z
17,5 Dellorto
malossi sport
malossi fly clutch
malossi vl2 membraam
malossi koelvin

Sproeier 8.8
rollen 4.1
drukveer polini goud

Het probleem is dus dat ik met deze setup net de 60 haal terwijl ik er zeker 85
mee moet halen !! verschillende mensen helpen me maar niemand weet wat het kan zijn. Zelfs originele scooters met een onbegrensde uitlaat rijden me eruit terwijll een maat van mij met 17,5 mm , yasuni z, malossi sport en polini 2g rijd en die 90 rijd en trekt als een gek..
Ojah eerst had ik een power filter maar nu rijd ik met orginele en nog is er niets veranderd

Please mensen help me dit moet toch niet kunnen!!

Advertisement - register to remove this

Yasuni Z NIEUW GEKOCHT ?
17,5 Dellorto
malossi sport SPORT WAT? VARIO,CILINDER?
malossi fly clutch BRENGT NIKS AAN , IS GEWOON VERVANGING VAN STD
malossi vl2 membraam BEETJE ONNODIG MAAR MOET KUNNEN
malossi koelvin BRENGT NIKS AAN VERDER

Sproeier 8.8 MET PROP OF ZONDER ?
rollen 4.1
drukveer polini goud

dus uitlaat nieuw gekocht of gebruikt oid?

etc etc..

als je uitlaat nog begrenst is zal je natuurlijk niet echt snel gaan! maar ik denk niet dat je zo een dikke fout zou maken =D!... en het kan aan veel dingen liggen dat je niet snel vooruit gaat!

melf #50 said:
Yasuni Z NIEUW GEKOCHT ?
17,5 Dellorto
malossi sport SPORT WAT? VARIO,CILINDER?
malossi fly clutch BRENGT NIKS AAN , IS GEWOON VERVANGING VAN STD
malossi vl2 membraam BEETJE ONNODIG MAAR MOET KUNNEN
malossi koelvin BRENGT NIKS AAN VERDER

Sproeier 8.8 MET PROP OF ZONDER ?
rollen 4.1
drukveer polini goud

dus uitlaat nieuw gekocht of gebruikt oid?

etc etc..

Malossi sport vario
Fly clutch helpt zeker wel hoor , kenb zelfs mensen die die onder dikke setup hebben, en die uitlaat nieuw gekocht en natuurlijk ONBEGRENST

AeroXJunkii said:
Malossi sport vario
Fly clutch helpt zeker wel hoor , kenb zelfs mensen die die onder dikke setup hebben, en die uitlaat nieuw gekocht en natuurlijk ONBEGRENST

het enige wat een Fly clutch doet is de std koppeling vervangen..

een koppeling heeft ook alleen maar als funktie om exact het goeie toerental te draaien , als je de koppeling goed afsteld doet ie dit ook , dus ook een std koppeling ;)

mischien moet je toch de afstelling wat veranderen , andere drukveer oid , is vanaf hier wel moeilijk zeggen (ik kan immers nog niet digitaal je scooter proberen :p) , maar het kan dus zijn dat je gewoon een verkeerde afstelling hebt.

AeroXJunkii said:
Neej maat is echt niet heb al zoveel afgesteld daar word jij bang van...

naja , na bijna 12 jaar lang afstellen word ik nergens meer bang van ;)

ik gebruik ook geen Polini drukveren bijv. , het zal toch ergens in de afstelling moeten zitten hoor

Nee is niet begrensd en ook uit demper is de begrenzer, het enige is dat in ,mijn originele luchtfilter daat buisje naar de carb veel dunner is die doorsnee, en met dat afstellen kan gewoon niet , 2 vrienden van mij met yasuni Z en een malossie sport vario reden onafgesteld mij er nog DIK uit en ik heb uren zitten afstellen met alles en nog wat en haal nog maar met veel moeite de 65 :S of nog niet eens.Ik zal nog wel het een en ander proberen maar geloof mij dat het daar niet aan ligt....toch bedankt, is er echt NIEMAND die iets anders denkt te weten ? i hope so

IEMAND kan jou ook niet zeggen wat er is , er kan niks anders aan de hand zijn dan de afstelling of een begrenzing.......

of je moet zelf al ergens een groffe fout hebben gemaakt ergens ,maar dat kan niemand op afstand zeggen.

maar wat voor carburateur zit erop? en welk bouwjaar ?

en als ik het goed begrijp zit er een 88 sproeier in met std luchtfilter? (is heel erg groot) , met Dell'orto carburateur en compleet std luchtfilter doe ik er al jaren 76 sproeier in met andere uitlaat en dat werkt goed , zonder prop 90

felixmaritni said:
Ja koop is andere uitlaat want yasuni z vink zonde van je geld koop dan minimaal een R of C16 die paar dooie tientjes verschil tusse Z en R en dan prestatie verschil, kvin t maar nix die Z:+

Suc6 hé

CheErS
Wa ben jij een :L damn...

Maargoed je begrijpt toch zelf ook wel dat het geen nut heeft om radeloos maar een andere uitlaat te gaan kopen omdat deze niet afgesteld te krijgen is? Er zit ergens een fout waar hij vanzelf achter gaat komen en die fout zit hem niet in de uitlaat...
Breng mensen niet op verkeerde gedachten door zulke kansloze posts neer te zetten.

@ts

Check luchtschroef nog even... klein listig foutje wat nogal eens voorkomt ;)

Sorry voor het offtopic geblaat maar heb het even gehad met deze kortzichtige mensen

Ik help hem ook met afstelle.

Luchtschroef heb ik al bijgesteld.
STond 1st te groot, nu haalt ie net de 70.

Maar we gaan kleinere sproeier proberen.
En misschien zwaardere rollers?
En MHR DRUKVEER GEEL.

Dan zou het toch moeten verbeteren lijkt mij.

Back