Enkele stukken voor verticaal blok aangeboden

Status
Not open for further replies.

caliber

Well-Known Member
- een Jolly Moto 70cc (verticaal) nog geen maand oud in heel goede staat bijna perfect zelfs :d.

- een Malossi MHR 70cc snelste cilinder voor booster, maar is wel ongetunede eveneens in perfecte staat heeft er amper onder gebold. Hij is compleet ! En ik kan ook zorgen voor een tweede piston !!

- Een 21mm carb van dellorto hij is uitgefreesd en voorzien van een andere gasnaald

- Een leeg carterdeksel zonder tandwielen ik kan hem eventueel gladschuren dat je maar juist hoeft te herspuiten

- Een cilinderwand van een originele cilinder

- Een originele luchtfilter(kast) chromé

- Een origineel koppelhuis

Als ik nog iets vind dan edit ik deze thread wel ;) hoe dan ook bieden is geheel aan jullie maar blijf wel realistisch anders reageer ik er gewoon niet op !! Komt dus allemaal vanonder een booster spirit en voor foto's pm dat ik weet dat je interesse hebt

Greetz

caliber
 
Advertisement - register to remove this

@ J3®03N dat is wel wat weinig hoor 175€ excl.

@ derbi master doe maar een bod via pm of sow ik zal wel zien
 
@ burning neo's nope sorry ik heb geen krukas te koop

@ J3®03N dat is echt wel te weinig hoor voor een potje die 300€ gekost heeft en ik heb hem enkel gebruikt voor meetings ! Als je een foto wil zien geen probleem ik zou er toch nog graag 175€ voor hebben das praktisch maar de helft voor een pot van een maand oud

UPDATE: Ik heb alles nog liggen hé mannen bied eens wat ik ben niet onredelijk al zeg ik het zelf :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top