This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Engels spreekbeurt

BurnFre@k

Banned
Heeft er misschien iemand nog een engelse spreekbeurt over motoren, scooters of zoiets liggen of weet waar ik die kan halen?? :#

MvG

ik had vorig jaar een spreekbeurt gehouden over Dragonball Z }) Ik had een 9.1 8P Het was heel goed omdat ik veel media had gebruikt (een vet stuk episode laten zien en alle attacks op cd gezet en natuurlijk de dbz intro op het begin van de spreekbeurt :# ) Oke ik weet het, ik kijk dbz dus ik ben kneus :+

heb wel een engelse spreekbeurt over scooters maar daar had ik een 5 voor8P 8P dus daar heb je ook niet veel aan

Originally posted by Karoshi
Veel te veel engelse termen voor onderdelen en stuff...

Nee. een onderdeel is een onderdeel, maar het probleem is dat je spreekbeurten, uhm presentaties, gaat krijgen die gaan in de trant van:

Voorbeeld: Walkman

"This is on button, this is the off button, this is the forward button, this is the rewind button, this is the headphone socket.

En dat is dus een a boeiend verhaal en ook van geen niveau. Daarom werd ons dat ten strengste afgeraden.

De werking van een tweetakt motor kan je best boeiend brengen gok ik. Maar de gemiddelde leerling weet niet wat een piston/exhaust/crankshaft/etc is

ik heb ooit een mondeling exaam over het werkings principe van 2 takt gedaan in het engels.

een tekst heb ik er niet van want had geen tekst voorbereid(toch niet op papier) maar media is veel te vinden op how stuff works is het hele principe uitgelegd met tekeningen

Originally posted by Wout

De werking van een tweetakt motor kan je best boeiend brengen gok ik. Maar de gemiddelde leerling weet niet wat een piston/exhaust/crankshaft/etc is

Uhm, de 2-takt motor valt nou niet echt onder de term apparaat hè

Huishoudelijke/audio en/of visuele apparaten dus.