Endy uitlaat piaggio zip

Rein Bolt

New Member
Ik ben benieuwd hoe deze uitlaat klinkt voordat ik m aanschaf iemand een video waar ik het geluid kan horen?
Uitlaat in de bijlage
 

Attachments

  • 112D3FF3-9E58-498A-AEB1-B6B86305767F.png
    112D3FF3-9E58-498A-AEB1-B6B86305767F.png
    350.9 KB · Views: 14
Advertisement - register to remove this

Je kan hem ook terugsturen als je t niks vindt. Zolang je er niks aan hebt beschadigt
TS wil juist het geluid horen.
De uitlaat zal hiervoor gemonteerd moeten worden op het blok.
Wanneer de bouten aandraait worden, zal er beschadiging optreden bij de flens en ophanging.
Hierna zal de scooter gestart moeten worden en hopen zich uitlaatgassen op in de uitlaat.
Deze blijf je ongetwijfeld ruiken.
Waarschijnlijk is bij de in- en uitlaat ook te zien dat deze gebruikt is.
Het is dan ook niet te verwachten dat een winkel/shop deze dan zondermeer terugneemt.
 
Zou kunnen.

Had een keer een puch uitlaat besteld. Die 0,0 dempte, en dus had teruggestuurd. Zaten geen beschadigingen op en ze accepteerden hem dus ook terug (had hem wel even schoongemaakt)
 
Zou kunnen.

Had een keer een puch uitlaat besteld. Die 0,0 dempte, en dus had teruggestuurd. Zaten geen beschadigingen op en ze accepteerden hem dus ook terug (had hem wel even schoongemaakt)
Als deze niet dempte was deze dus defect, dat is iets anders dan als iemand na aankoop toch ontevreden is met het product ondanks dat het naar behoren werkt.
 
TS wil juist het geluid horen.
De uitlaat zal hiervoor gemonteerd moeten worden op het blok.
Wanneer de bouten aandraait worden, zal er beschadiging optreden bij de flens en ophanging.
Hierna zal de scooter gestart moeten worden en hopen zich uitlaatgassen op in de uitlaat.
Deze blijf je ongetwijfeld ruiken.
Waarschijnlijk is bij de in- en uitlaat ook te zien dat deze gebruikt is.
Het is dan ook niet te verwachten dat een winkel/shop deze dan zondermeer terugneemt.
Ja dat was het probleem ook, anders had ik het al besteld
 
Back
Top