endurance amsterdam 17 september

Weet er iemand waar de foto's die tijdens de endurance zijn genomen bezichtigd kunnen worden?

Twas heel plezant trouwens, buiten dat onze brommer een beetje tegenwerkte...
 
Hehehe kan me nog goed herrineren dat we ff een zadel cvastgeplakt hadden met duct-tape die van haman volgens mij :D het zag er iig niet uit maarja toch nog een podium plaats weten te pakken.
 
Ik denk dat er tijdens de endurance minimaal 30 foto's alleen van mij al zijn gemaakt...bijna in elke ronde dat ik reedt werdt er een foto gemaakt in de snelle/korte bochtencombinaties na de bocht om het huisje heen. En ik dacht dat paulus ook stond te fotograferen 2 bochten voor het rechte stuk..
 
zélfs ik had tijd om tijdens mijn "knie-aan-de-grond-krijg" sessies een flits/fotograaf te spotten...

Normaal als ik wel eens op dit forum kijk staat het altijd barstensvol met foto's, en nét als ik een keer in actie gekomen ben blijven de foto's uit....bespeur ik hier een complot? :)
 
Eddy666 said:
zélfs ik had tijd om tijdens mijn "knie-aan-de-grond-krijg" sessies een flits/fotograaf te spotten...

Normaal als ik wel eens op dit forum kijk staat het altijd barstensvol met foto's, en nét als ik een keer in actie gekomen ben blijven de foto's uit....bespeur ik hier een complot? :)


Hahah Vraag dat maar eens aan Ralph waar die was
 
alsof de hele SBO afhankelijk is van de foto's van Ralph...dat is iets teveel eer zijn kant op :)

Maar zoals ik (en anderen) al zie, heb een hoop flitsen gezien, en hoewel het bewolkt weer was weet ik vrij zeker dat het geen onweer was...
 
Back
Top