Danny Phantom
Ja, van tv ja!
Hallo,
Ik heb 2 maandjes terug een Emu xboard 25 gekocht, nu zet ik hem weer te koop omdat ik er bijna geen gebruik meer van maak!
De doos, alle boekjes+software en de garantiebon zit er zelfs nog bij!
De controller zelf is in nieuwstaat, en er is geen krasje op te vinden!
Je krijgt er ook een kabel bij van circa 1,5 meter om hem aan te sluiten op je pc/laptop, deze zit er normaal dus niet bij!!
De nieuwprijs van dit board is nu op dit moment 129,95 bij de winkel waar deze ook is aangeschaft.
Ik heb hem toen overgenomen voor 120 euro, hij mag nu weg voor 100 euro incl verzendkosten! Of als je in de buurt woont dan kom ik hem brengen! (maximaal 100km)
Even wat features:
En dan nog even een fototje zodat jullie weten over welke controller ik het heb:
(foto van het ding zelf kan gemaakt worden bij interesse)
Bij interesse PM
Mvg,
Danny van Oers
Ps: Hij ligt niet in de weg, hij gaat dus niet voor een paar tientjes de deur uit!
Ik heb 2 maandjes terug een Emu xboard 25 gekocht, nu zet ik hem weer te koop omdat ik er bijna geen gebruik meer van maak!
De doos, alle boekjes+software en de garantiebon zit er zelfs nog bij!
De controller zelf is in nieuwstaat, en er is geen krasje op te vinden!
Je krijgt er ook een kabel bij van circa 1,5 meter om hem aan te sluiten op je pc/laptop, deze zit er normaal dus niet bij!!
De nieuwprijs van dit board is nu op dit moment 129,95 bij de winkel waar deze ook is aangeschaft.
Ik heb hem toen overgenomen voor 120 euro, hij mag nu weg voor 100 euro incl verzendkosten! Of als je in de buurt woont dan kom ik hem brengen! (maximaal 100km)
Even wat features:
Algemeen:
De E-MU Xboard 25 is een USB MIDI masterkeyboard met 25 toetsen welke voorzien zijn van aftertouch en een zeer hoge aanslaggevoeligheid. Ook bevat het 16 programmeerbare realtime-controllers die beschikbaar zijn voor het besturen van alle functies van virtuele software. Ook wordt er geavanceerde studio/live software meegeleverd zoals Latch Mode voor het produceren van drumloops, Snap Shot voor een directe wisseling van programma’s en Proteus X LE Desktop geluidssoftware met meer dan 1000 geluiden. Als extra wordt ook een versie van Ableton Lite 4 (voor EMU) bijgeleverd. De E-MU Xboard 25 werkt op batterijen, adapter of via USB spanning en is compatibel met PC en MAC (Windows XP, 2000 en Mac OSX).
Specificaties:
- 25 full-size professionele functies met aftertouch
- inclusief volledige versie van E-MU Proteus X LE Desktop Sound Module (voor Windows) met drie optionele geluidsbibliotheken zoals Ableton Live Lite 4 voor E-MU (voor Windows)
- geavanceerde studio/live prestatie eigenschappen zoals onder andere Latch Mode voor drumloops en Snap Shot voor snelle programma veranderingen
- 16 real-time controlemechanismen
- USB, batterij of AC voeding
- PC & Mac ondersteund – Windows XP, 2000, x64 en Macintosh OS X drivers
En dan nog even een fototje zodat jullie weten over welke controller ik het heb:
(foto van het ding zelf kan gemaakt worden bij interesse)
Bij interesse PM
Mvg,
Danny van Oers
Ps: Hij ligt niet in de weg, hij gaat dus niet voor een paar tientjes de deur uit!