This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

elektrische waterpomp

sommige sprinters,vito/'s , de modellen 190 etc. uit de jaren80/90 tot en met de nieuwste mercedessen zoals c-klasses ,ook in vw transporters vanaf type 4 en er zijn wel meer auto's waar ze in zitten.

ik ben er ook naar op zoek maar heeft niemand exacte type's want, dan mag ik ze bij me werk uit de totallos verklaarde auto's halen dus kan ik ze ook goed koop aanbieden hier op het forum

ik ben er ook naar op zoek maar heeft niemand exacte type's want, dan mag ik ze bij me werk uit de totallos verklaarde auto's halen dus kan ik ze ook goed koop aanbieden hier op het forum

dan kun je toch gewoon even erin kijken ? je volgt gewoon de kachelslangen die uit het dashboard komen aan de motorzijde..

ik lees net even nog door alleen ik weet nou niet zeker is het een pomp voor je airco of voor wat precies want

melf 50 zecht
''dan kun je toch gewoon even erin kijken ? je volgt gewoon de kachelslangen die uit het dashboard komen aan de motorzijde..''

dus ik verwacht de airco pomp

klopt dit?

Last edited:
De kachel. Is geen Airco.

Elke auto heeft een kachel... Elke kachel geeft warme lucht , voor in de auto. Daardoor hebje een verwarming. Het water wat door de kachel gaat wordt rondgepompt. Volg de slangen , en je komt een pomp tegen. Knip de snoeren zo lang mogelijk af , en trek je pomp uit de auto en klaar.

Check BTW alleen in de auto's die melf je gaf. Hij zit in de racerij en weet vast wel in welke auto's goeie pompen zitten.

Succes.

nou, bij die frontere zaten ze zo.
de vierkant is dus het motorgedeelte.

--------------------------------------------
- -
- HIER -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
--------------------------------------------

maw, je ziet ze gewoon zitten 8P

Heel veel mensen, vooral in het sprintwereldje, vervangen hun standaard mechanische waterpomp voor een electrische. Dit is afhankelijk van je motor te bedienen en zorgt voor minder belastig op je krukas. Het is dus bedoeld voor op een scooter.

ja en wat heeft die pomp nu te maken met een scooter?
naar mijn mening dus totaal niks.

dat jij dat niet snapt betekent niet dat je dan hier een beetje een loze reply neer moet gaan zetten...

een bosch waterpomp word vaker gebruikt als waterpomp op een scooter ,dus dat heeft veel te maken met een scooter

dus volgende keer , STFU!

kan deze persoon gebanned worden van het forum?

maar okee ik ga van de week kijken voor de pompjes als ik er gevonden heb laat ik het natuurlijk weten. en alleen die van bosh zijn te gebruiken?