Elektrische waterpomp

Fur!ous

Project spf2 Fur!ous
Hallo,
Ik rijd weer met een speedfight 2 lcdd, er zit een yasuni R op met stage 6 koppeling en malossi multivar vario. Nu is mijn waterpomp kapot. Aangezien ik hier nog een elektrische liggen heb, heb ik deze eronder gestoken omdat ik de brommer iedere dag nodig heb.
Alleen kan zoeen elektrische waterpomp (de blauwe reich) het aan om iedere dag mijn motor genoeg te koelen?

Grtz

Advertisement - register to remove this

Het kan wel, maar vind sowieso een reich niet betrouwbaar, dus als je een elecpomp zou nemen zou ik een bosch pakken. die zijn er voor gemaakt. een reich is meer voor een kraantje in een caravan ofzo.

en het allerbeste... gewoon je mechanische pomp weer maken. nooit gekloot en altijd goed en het meest betrouwbaar.

gr.

mijn mechanische pomp is al tweemaal gebroken...
dit omdat de meenemers op het vliegwiel afbreken en zo mijn pomp kapot slaan. Als je dit tweemaal meemaakt heb je er wel genoeg van :).
(De tweede maal vloog een van de bouten tegen een vriend die achter mij reed, zijn helmklep was in 2 gebarst.)
Jij hebt het over een bosch, maar deze heb ik nog nergens gevonden. Of zijn dat de pompen van auto's?

grtz

Back