elektrische start

Jasper

SM.. it's an attitude!
ey..... mijn elektrische start werkt niet meer, ik moet nu aanduwen (=kut).
Wanneer ik op de start knop duw, hoor ik alleen maar een klikje van mijn start relais.... weet iemand hoe ik kan controleren of mijn startmotor of relais kapot is??? Of wat kan het anders zijn?

thx
 
Advertisement - register to remove this

kicken
biggrin.gif
 
Als jij je scooter aangeduwd krijgt, krijg je van mij 100,=. Gaat wel lekker licht he? Nee, maar zonder gekheid, ik zou niet weten hoe het kan, maarja dat rottige vocht van het komende seizoen kan er iets mee te maken hebben. Greetz.
 
ik ga dadelijk ff de spanningen op mijn relais en startmotor checken........ ik hoop echt dat mijn relais kapot is ipv startmotor, lijkt me duur grapje nml. (nog beter als er alleen een kabel ofzo kapot is
smile.gif
 
ehrm, oops....... toen ik de linker kap eraf haalde zag ik dat er een kabel los hing v/d startmotor... toen deze weer aangesloten was deed ie het weer... DOH!!
de kabel was denk ik met uitlaat wisselen los geraakt......
 
Ja ik wou net zeggen:

dit heb ik zelf ook gehad, gewoon slechte verbinding, kijk als je hem nog hoort tikken is het goed, dan kan alleen nog je startmotor kapot zijn ,maar dat zal wel niet.
Maar mijn startmotor hangt ook odner het blok, niet zoals bij horizontaal erboven..
frown.gif


SvR
 
Ik heb zelf ook een Aprilia en had precies het zelfde, je accu is gewoon te leeg om te starten dus kicken en dan rijden en dan weer proberen, of een andere accu kopen als dat niet werkt.

GrTz,

Jeroen
 
Back
Top