Elektrische start doet raar

Wesley30

New Member
hoi ik heb een agm vx50 uit 2017
Maar nu heb ik problemen met de elektrische start
Als ik smorgens de scooter wil starten moet ik hem aantrappen maar als ik dan een half uur heb gereden en 2,5 uur later weer probeer doet de elektrische het wel opeens en dit gebeurt dus elke dag nou dacht ik dat het aan de accu was maar die heb ik vervangen en loopt ook niet langzaam leeg

Iemand een idee wat dit kan zijn
 
Advertisement - register to remove this

klinkt als een kabelbreuk waar de draden elkaar weer raken na opwarmen. zou de bedrading koud eens door meten met een multimeter.
 
Zou beginnen om de startmotor op het relais door te verbinden , de dikke polen , als de startmotor koud is . Draait je startmotor dan wel ?
Hoor je wel het relais klikken , als je hem koud start .
 
Zou beginnen om de startmotor op het relais door te verbinden , de dikke polen , als de startmotor koud is . Draait je startmotor dan wel ?
Hoor je wel het relais klikken , als je hem koud start .
Alles doet het maar hij slaat niet aan als ik hem een nachtje stil heb gezet maar met 2 keer trappen met de kickstart wel
 
Dus de startmotor doet het koud wel ? Dan kan het zijn dat je door te kicken , de motor sneller laat draaien , en meer compressie op bouwt , dan met de startmotor . Hoeveel heeft de scooter gelopen ? Kan slijtage wezen , en dus minder compressie koud , wanneer zijn de kleppen ( viertakt) het laatst gesteld ?
 
Dus de startmotor doet het koud wel ? Dan kan het zijn dat je door te kicken , de motor sneller laat draaien , en meer compressie op bouwt , dan met de startmotor . Hoeveel heeft de scooter gelopen ? Kan slijtage wezen , en dus minder compressie koud , wanneer zijn de kleppen ( viertakt) het laatst gesteld ?
Dat weet ik niet hij heeft ongeveer 11000 gelopen
 
Dus de startmotor doet het wel koud , hij slaat alleen niet aan ? Zou als eerste eens de kleppen stellen .
Heeft hij de laatste km's wel zijn service beurten gehad , olie enz ?
 
Back
Top