elektrische start doet het niet

sil889

New Member
ik ben nu bezig met het fixen van een scooter al voor een tijdje maar krijg de elektische start maar niet aan de praat alles werkt van de start knop tot de startmotor waar de bendix aan zit maar zodra ik hem wil starten met behulp van de bendix dan maakt die een heel raar geluid alsof die niet op de tanden wil aansluiten. of dat die ertegenaan stroeft. heb het al een paar keer getest en ook al een paar keer zat de bendix vast in het tandwiel, heeft iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?ik zou graag zoveel mogelijk ideeen willen horen

groet sil.
 
Advertisement - register to remove this

Wat Maxo zegt bendix niet in orde , of startmotor draait niet hard genoeg in de rondte . Accu probleem of startmotor versleten
Denk dat als de startmotor draait zoals hier gezegd word dat je dat wel kan uitsluiten, denk dat de massa dan ook goed is en het relais is ook in orde. Dan blijft er in mijn ogen maar 1 ding over…

TS, haal je carterkap eraf en desnoods de variokant en kijk of de bendix beweegt in de holte waar die inzit, een beetje speling is op een bendix al gauw te veel.
 
Back
Top