Elektrische scooter iets opvoeren

Patricklange000

New Member
Goedendag,

ik krijg binnenkort mijn nieuwe elektrische scooter binnen en nu ben ik even aan het zoeken naar een manier om deze van 25 naar 32 op te voeren. Gezien het allemaal elektrisch gaat moet dit toch niet moeilijk zijn? Ik kan er op internet nagenoeg niks over vinden..
Het gaat hier over de citycoco phat boy 6


Ik heb hem direct vanuit China besteld. Voor de helft waarvoor ze hem hier aanbieden. (Ik ben mij goed bewust van de nadelen van het bestellen in China qua garantie en service etc.)

ja ik heb dat aan hun gevraagd maar ze begrijpen niet wat ik precies wil. Ze vertellen dan dat die via een bepaalde reeks handelingen volledig kan “ontgrenzen” dan gaat mijn snor +- 70.. dan leg ik ze opnieuw uit dat dat niet is wat ik wil en heb ik na meerdere pogingen de hoop bij hun opgegeven.

nu speelt het volgende in mijn hoofd: stel ik zal hem met die reeks ontgrenzen en vervolgens met iets simpels als een pot meter of iets in die richting, de toestroom naar de elektro motor begrenzen. Zal zoiets werken?

Mvg patrick
 

Attachments

  • E326EC71-1DF1-42F1-80C7-769B2E4619E8.jpeg
    E326EC71-1DF1-42F1-80C7-769B2E4619E8.jpeg
    453.9 KB · Views: 11
Last edited:
Advertisement - register to remove this

De dealer vragen waar je hem koopt.
Of er achter komen welke type controller erin zit, kan je eens op googelen of er een snellere voor is.
Maar als je alles zelf doet vervalt de garantie.
Ik zou dat vragen aan de dealer waar je hem koopt.
 
Back
Top