Elektrische choke.

Confidence100

New Member
Goedenavond, ik heb gister een 17.5 carburateur besteld van Dellorto. Deze heeft een ovale stekker. Zou ik deze kunnen veranderen naar een vierkante stekker? Voor op mijn Yamaha Jog, dat ik de oude stekker van de elektro choke op die nieuwe carburateur monteer.

Danku!
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan, geen probleem.
Wel even checken of de automatische choke van de nieuwe carburateur eventueel een serieweerstand nodig heeft en of deze momenteel op jouw scooter aanwezig is.

In de oudere schema's die ik van de Jog heb, is deze in ieder geval niet aanwezig.

Anders de automatsche choke van de nieuwe en oude carburateur vergelijken en indien de afmetingen het zelfde zijn de automatische choke van de oude carburateur gebruiken in de nieuwe carburateur.
 
Dat kan, geen probleem.
Wel even checken of de automatische choke van de nieuwe carburateur eventueel een serieweerstand nodig heeft en of deze momenteel op jouw scooter aanwezig is.

In de oudere schema's die ik van de Jog heb, is deze in ieder geval niet aanwezig.

Anders de automatsche choke van de nieuwe en oude carburateur vergelijken en indien de afmetingen het zelfde zijn de automatische choke van de oude carburateur gebruiken in de nieuwe carburateur.
Aha, perfect!

Heb je misschien zo'n schema voor mij? Is voor in de toekomst misschien wel handig.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
 
Back
Top