elektrisch schema tellers GY6

hetismelvin

Well-Known Member
Beste alle,

Begonnen aan het vervangen van de tellers op mijn Chinese Grande Retro.

Uiteraard loopt alles niet zo soepel als verwacht. De aansluitingen op het stekketje van de tellers komt niet overeen met de aansluitingen op de scooter zelf. Helaas heb ik de oude tellers al weggegooid. De draadkleuren komen in ieder geval niet overeen, ook heeft de nieuwe stekker niet alle kleuren die ook beschikbaar zijn bij de stekker van de scooter zelf.
Heeft iemand een schema van dit stukje? En komen alle verbinden weer terug via de (groene volgens mij) massa draad of hebben dergelijke systemen een aparte min?


Vriendelijke groet,

Melvin
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij kan je beter de onderdelen op de tekeningen kopen.. Alleen moet je even opletten of je een euro 2 model hebt of een euro 5.


Hier staat vast wel ergens de teller op de tekening die je moet hebben..

Zou niet zomaar een lijkende teller erop proberen te maken in de zin dat je zelf eraan moet gaan hobbyen om dit werkend te krijgen.

De juiste teller heeft de juiste stekker. Dan zou het alleen erop schroeven en klik moeten zijn..
 
Volgens mij kan je beter de onderdelen op de tekeningen kopen.. Alleen moet je even opletten of je een euro 2 model hebt of een euro 5.


Hier staat vast wel ergens de teller op de tekening die je moet hebben..

Zou niet zomaar een lijkende teller erop proberen te maken in de zin dat je zelf eraan moet gaan hobbyen om dit werkend te krijgen.

De juiste teller heeft de juiste stekker. Dan zou het alleen erop schroeven en klik moeten zijn..
Dank voor je reactie. Dit is dan ook precies wat ik heb gedaan. Via dezelfde site besteld. Ik moest dan wel het alternatief hebben, het vrouwelijke deel. Toch blijf ik dit probleem hebben.
 
Back
Top