elektrisch schema booster

Boosterboy86

Well-Known Member
Hallo allemaal.

Ik heb een stage6 benzine-metertje gekocht voor op mijn booster spirit (model van vóór 2004). Op het schema'tje staat duidelijk uitgelegd welke kleur de kabel heeft van het contact, en van de benzinetank maar NIET welke kabel ik moet gebruiken van mijn olietankje. Daar geeft hij immers ook een waarschuwing van als het bijna leeg is.

Er vertrekken 2 draden van het tankje, een bruine en een grijze.

Weet er iemand welke ik moet gebruiken?
Een volledig elektrisch schema zou echter ook heel handig zijn omdat je dan kleine vraagjes als deze kan vermijden natuurlijk. iemand?

groetjes

Advertisement - register to remove this

@rommit als je daarop duwt krijg ik een site met forbidden op
You don't have permission to access /Schaltplaene/Yamaha-BW.jpg on this server.

ik krijg hem inderdaad ook niet open.

Ik heb het voorlopig aangesloten.
stroom heb ik op de bruine draad achter de contactsleutel.
Ik heb nog niet kunnen testen of dit eventueel de lichtsterkte van mijn voor- en achterlichten gaat beïnvloeden want dan heb ik waarschijnlijk de ontstekingsstroomkabel genomen. Voorlopig staat hij naked en kan ik dat niet testen.
De andere kabels heb ik wel gevonden, de teller werkt dus.
Enkel het olievatje... daar heb waren er 2 kabeltjes maarja, ik weet niet wanneer ik een warninglampje ga krijgen natuurlijk aangezien mijn olie nooit op is. Iemand een idee hoe ik dat kan testen? als ik het stekkertje uittrek gebeurt er niets.

bedradingsschema nog altijd welkom. Op google heb ik thans niet meteen iets gevonden maar ik zal nog eens zoeken.

Groetjes

Sorry van de late reactie , ik zit niet zo heel vaak op dit forum

Nogmaals :

[ir]http://img517.imageshack.us/img517/4232/yamahabwdk2.jpg[/ir]

Back