elektrisch probleem (pbr)

dibid

Well-Known Member
hallo mensen ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem
ik heb een pbr 50cc ik had hiervoor een probleem wat ondertusse opgelost is (geen vonken op bougie)ik heb hem binnen gebracht en bleek dat mijn spoel kapot was.ik heb vorige week 4 dagen me gereden tot dat ik ineens niet meer elektrisch kon starten eigenlijk elektrisch werkt er niks behalve als ik hem heb aan gekickt werkt voor en agter licht voor de rest niks werkt toerental meter ook niet weet iemand wat t probleem kan zijn?ik heb de zekering gecheckt en was inorde.en als ik rem valt agterlicht uit als ik de rem loslaat springt hij terug aan alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

batterij is volledig inorde en normaal gezien overal massa aan de 2 moeren linkerkant en rechterkant heb ik gemeten en krijg spanning waar aan kan het nog liggen?
 
als je een meter hebt, ga je eerst je accu spanning meten ;) weet je hoeveel de bron levert. dan kan je verder meten door scooter aan te zetten en bij je cockpit(dashboard) de draden af die het niet doen. kijk na of op je start motor aansluiting zitten ( bij mij zelf zat 1 er niet op)

nja dat is het wel oja je hebt wel een volt meter nodig O-)

verder zou je dan zien en ervaren?

succes
 
Back
Top