Elektriciteit verwijderen van het stuur..

goods

Well-Known Member
Ik zit nl. met een naked stuur en het bakje met de pinker & toeter heb ik eignlijk niet nodig.. De vraag is hoe ik dat bakje dan toch verwijder maar dat m'n rem blijft staan op m'n stuur, omdat die twee op elkaar zijn vastgemaakt toch?

Ook zou ik het bakje met elek. starter & lichtschakelaar weg willen maar hoe doe ik dat mijn lichten altijd blijven branden zonder dat ik schakelaar nodig heb..

Licht me eens in!

Grtz!
John

Advertisement - register to remove this

dit probleem had ik ook
schijnbaar is er van Brembo via de importeur een U-bracket te bestellen waarmee je je remmen vast zet.

mijn dealer kon hier toch neit aankomen dus heb ik besloten een beugeltje van een neos te pakken. dit paste ook gewoon precies en het zit er nu goed op.
koste me 6 eurotjes ofzo.

gewoon even langs je dealer gaan dus en even vragen voor zon beugeltje

ja ok maar hoe haakl ik m'n achterrem van die schakelaar?
Zo'n beugel heb ik makkelijk..

de voorrem hangt er los aan met een beugel en die hangt
niet vast aan de schakelaar dusja... Moet gewoon weten
hoe ik die lichten laat branden voor altijd en hoe ik die achterrem van die schakelaar haal..

Grtz!

goods said:
Ik zit nl. met een naked stuur en het bakje met de pinker & toeter heb ik eignlijk niet nodig.. De vraag is hoe ik dat bakje dan toch verwijder maar dat m'n rem blijft staan op m'n stuur, omdat die twee op elkaar zijn vastgemaakt toch?

Ook zou ik het bakje met elek. starter & lichtschakelaar weg willen maar hoe doe ik dat mijn lichten altijd blijven branden zonder dat ik schakelaar nodig heb..

Licht me eens in!

Grtz!
John

Je hebt van die zogenaamde halve maandjes,...die een SR bijvoorbeeld heeft..die kan je ook gebruiken voor een aerox.

Je licht moet je gewoon aanzetten,..dat hij gewoon altijd aan staat ,..schakelaar kun je gewoon achter je kappen zetten.

Back