Elektriciteit booster

NicKcK

Well-Known Member
Yoow

Ik ben sinds 2 maandjes geleden gestart met een booster projectje.
En ik heb nu een vraag over de elektriciteit,
de elektrische start werkt niet meer & het stoplicht werkt ook niet, het brand wel, maar er is geen dimlicht en het gaat ook niet harder branden als ik de rem induw..
Ik ben ook niet echt thuis in elektriciteit om eerlijk te zijn..
Iemand suggesties?
alvast bedankt;)
 
Advertisement - register to remove this

Nee, accu zoizo al niet, want die heb ik overlaatst opgelade en deze is nog in perfecte staat:) maar de zekering,, zou wel kunne.. enig idee waar ik daarachter moet gaan zoeke?
 
Ja die hoek kan het zijn maar wat dacht je van de kabeltjes?
Het is een booster zeg je, dus van mbk oftewel Yamaha. Ik heb een Aerox dus we zitten beetje op dezelfde lijn. Kan je is checken en melden hoe je het hebt aangesloten (ik heb het dan over je remlicht).

Elektrische start kan ook nog kapot motortje zijn.. bij mij zit die tussen mn achterwiel en mn underseat, aangesloten op de carter.

Succes!
 
het is een mbk booster geen yamaha bws ;)
en het was de zekering :)
en elektrische start weet ik niet.
en de tis een booster voor 2004 dus der zitten precies veel meer kabels in.
 
het is een mbk booster geen yamaha bws ;)
en het was de zekering :)
en elektrische start weet ik niet.
en de tis een booster voor 2004 dus der zitten precies veel meer kabels in.


Oke? Mag ik je er even op wijzen dat mbk en Yamaha hetzelfde is.

Exact hetzelfde bedrijf en fabriek hoor, alleen gescheide naam ga maar checken. Toch frapant voor iemand met een booster :S...
 
Hallo ik heb ook een probleempje met mijn mbk.
Mijn contact werkte niet meer en toen heb ik hem binnengedaan en hebben ze er een nieuw contact opgezet maar dit werkt ook niet en toen heb ik aan een vriend gevraagd wat ik moest doen en hij zij dat ik de fich die naar mijn contact gaat moest uittrekken en dan kickstarte maar werkt dit wel want dat betrouw ik niet zo goed ik ken er zelf heel weining van dus.
 
sorry hoor, maar wat wil je nou eigenlijk weten? snap dr eigenlijk niet zo heel veel van :p

Verder lijkt het me wel ff handig als je een eigen topic opent ;)
 
gwn?

Jha ik wou gewoon weten of het werkt als je de fiche die naar je contact gaat uittrekt dat je dan kan starten met de kickstarter? en hoe dat die fiche er ongeveer uitziet?
 
Back
Top