Elektra doet niks meer

Tomdbruyn

New Member
Beste leden,

Mijn carburateur van mijn 4 takt BTC had wat probleempjes dus heb ik een nieuwe besteld. Ik kon de kabel van de choke niet vinden dus heb ik de volgende onderdelen (zie foto) los geklikt/gehaald en daarna weer vast gezet. Hierna de carburateur weer gemonteerd en toen ik hem wilde starten deed de elektrische start niks, ook doen de toeter, knipperlicht en remlicht etc niks meer. (Hiervoor deed alles het wel gewoon alleen scooter sprong niet aan vanwege slechte carb en lang stilstaan)
Ik dacht er aan om een nieuw startrelais te bestellen maar ik weet niet of dit de juiste is Oplossing is.

Iemand die misschien iets weet? Bedankt alvast
 

Attachments

  • Snapchat-1780691395.jpg
    Snapchat-1780691395.jpg
    101.6 KB · Views: 12
Advertisement - register to remove this

het start relais heeft niks te maken met de verlichting en claxon.
wat is het voltage van de accu?

(het gene dat groen is omcirkeld is voor de choke lijkt mij, het blauwe is het start relais)
 
Hoi Tom, ga even na of alles wat je hebt losgehaald weer op de juiste plek terug zit. En kijk ook even of de zekering nog goed is. Vaak genoeg meegemaakt dat het de zekering was die gesprongen is.
 
het start relais heeft niks te maken met de verlichting en claxon.
wat is het voltage van de accu?

(het gene dat groen is omcirkeld is voor de choke lijkt mij, het blauwe is het start relais)
Voltage weet ik niet zo, heb hem aan de acculader gelegd en was gewoon vol, en voor het loshalen van die stekkers deed alles het wel gewoon.
Post automatically merged:

Hoi Tom, ga even na of alles wat je hebt losgehaald weer op de juiste plek terug zit. En kijk ook even of de zekering nog goed is. Vaak genoeg meegemaakt dat het de zekering was die gesprongen is.
Bedankt voor het reageren. Die 2 omcircelde dingen op de foto heb ik alleen los gehaald. Ik zal morgen eens kijken naar de zekering
 
Hoi Tom, ga even na of alles wat je hebt losgehaald weer op de juiste plek terug zit. En kijk ook even of de zekering nog goed is. Vaak genoeg meegemaakt dat het de zekering was die gesprongen is.
Hey, de zekering was nog oké maar heb ik evengoed even vervangen maar dit was niet het probleem. Scooter deed nog steeds niks
 
Back
Top