Beste mede-forummers,
Ik ben dus bezig om een mina ac sd blok onder mijn 50cc Aerox te hangen.
Ja het zijn niet bepaald snelle blokken en m'n 50cc blok met 70cc was vast sneller maarja daar gaat het nu even niet om
.
Aerox demonteren en 100cc Blok eronder hangen was opzich niet zo'n probleem.
Maarja nu komt de elektra. Het 50cc blok heeft veel meer kabels als het 100cc blok.
Bij het 50cc blok komen er ook nog kabels vanaf de CDI/Bobine en bij het 100cc blok niet.
Ik heb bij de elektrische starter een vrij dikke rode en zwarte kabel (komt redelijk overeen alleen andere stekker en misschien iets dikker als 50cc).
Verder komt er uit het blok een kabelhoes met diverse kabels erin, gaan allemaal naar de CDI toe en vanaf de CDI vertrekt er niets (alleen naar bobine). 2 kabels die uit het blok komen (en tussen die bos in zitten) zitten met elkaar verbonden maar dat zal waarschijnlijk het contact zijn.
Het gaat mij erom dat ik de scooter snel kan opbouwen en verlichting en een toeter heb. Dashboard en knipperlichten heb ik er toch afgehaald (kabels en stekkers wel laten zitten).
Ik hoop dat iemand het begrijpt en mij kan helpen.
Ik snap echt niks van elektra maar heb de scooter wel snel nodig (gisteren andere scooter en auto verkocht).
b.v.d.
Stefan