A Arash Well-Known Member 19 May 2006 #1 Hey ik had een vraag mijn elek. start doet het niet kabeltje enzo zit er in.. en accu doet het ook want mn toeter etc doet het ook.. wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt.
Hey ik had een vraag mijn elek. start doet het niet kabeltje enzo zit er in.. en accu doet het ook want mn toeter etc doet het ook.. wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt.
A Arash Well-Known Member 19 May 2006 #3 ErwinM. said: kabelbreuk of startmotor kapot Click to expand... waar is de startmotor? heb je misschien een foto? Upvote 0 Downvote
ErwinM. said: kabelbreuk of startmotor kapot Click to expand... waar is de startmotor? heb je misschien een foto?
ErwinM. Trotse Tukker! 19 May 2006 #4 watvoor scooter heb je? *edit* ik heb gezien dat je mischien een zenith had. dan zit je startmotor onderaan je blok. duz als je aan de kant van je uitlaat staat zit die rechts onderaan het blok. waar het rood omcirkeld is zit die duz Last edited: 19 May 2006 Upvote 0 Downvote
watvoor scooter heb je? *edit* ik heb gezien dat je mischien een zenith had. dan zit je startmotor onderaan je blok. duz als je aan de kant van je uitlaat staat zit die rechts onderaan het blok. waar het rood omcirkeld is zit die duz
A Arash Well-Known Member 19 May 2006 #5 ErwinM. said: watvoor scooter heb je? *edit* ik heb gezien dat je mischien een zenith had. dan zit je startmotor onderaan je blok. duz als je aan de kant van je uitlaat staat zit die rechts onderaan het blok. waar het rood omcirkeld is zit die duz Click to expand... ey ja ik heb een zenith.. bedankt ik zal weer even kijken nadat ik alle kappen enzo weer in orde heb want die ga ik spuiten nogmaals bedankt Upvote 0 Downvote
ErwinM. said: watvoor scooter heb je? *edit* ik heb gezien dat je mischien een zenith had. dan zit je startmotor onderaan je blok. duz als je aan de kant van je uitlaat staat zit die rechts onderaan het blok. waar het rood omcirkeld is zit die duz Click to expand... ey ja ik heb een zenith.. bedankt ik zal weer even kijken nadat ik alle kappen enzo weer in orde heb want die ga ik spuiten nogmaals bedankt