Electronica problemen

swifterbant

Well-Known Member
hee,

ik heb wat problemen met me electronica..

het gaat over een speedfight 1.. de knipperlichten doen het niet, de claxon niet, me remlicht werkt ook niet..

Ik heb er net een nieuwe accu inzitten..kan het daar aan liggen?

want doen ik hem net erin had, hoorde je de electrische start wel en deden de achter knipperlichten het..

kort daarna werkte niets meer.

electrische start is overigens niet erg, ik gebruik kick start.

Groeten,:W
 
Advertisement - register to remove this

Pff weer al zo'n Speedfight met elektra problemen...

Die paar dingen die je opnoemt zitten bijna allemaal vast aan een relais.
Klein zwart blokje tussen je kabels, hij zit meestal achter het dashboard.

Heeft die Accu een normaal aantal Ampere? Anders ligt 't daar miss aan.
Ga anders even je kabelboom na en kijk of je miss niet een kabelbreuk hebt oid.

Grtz Menno
 
kijk de zekering eens na en zorg dat er geen contacten met water zijn gevuld

kan gewoon een stroom piek zijn geweest die de zekering heeft laten springen
 
Hee,

ik heb 2 ledjes gekocht die wil ik aansluiten, maar ze zeiden dat ik de schakelaar er zelf bij moest kopen, welke of wat voor soort schakelaar kan ik het beste gebruiken/kopen?
 
Hee,

ik heb 2 ledjes gekocht die wil ik aansluiten, maar ze zeiden dat ik de schakelaar er zelf bij moest kopen, welke of wat voor soort schakelaar kan ik het beste gebruiken/kopen?

Schakelaar maakt niet veel uit, als het maar niet zo'n klein dingetje is die niet tegen 12V kan. Ik hou zelf wel van die kleine knuppeltjes, soort hendeltjes die je heen en weer doet.
Tip: laat de kabels niet alleen langs de schakelaar gaan maar ook langs je contact slot. Op die manier kan niemand zonder jou sleutel je lichtjes aan doen. :)
Wat je volgende keer wel beter kan doen is een eigen topic maken met die vraag, want nu doe je het bij een ander, dat betekend: off topic.
Vinden de mod's niet super ;)
 
Back
Top