electro probleem

Dimer

De Bonke
M'n Streetje zit helemaal in elkaar. MAAAAAR hij start niet....... :'(

Volgens mij heb ik alles aangesloten
Er zit benzine in
Benzine kraan staat open
Contact staat open
Er zit een nieuwe bougie in
Hij geeft alleen geen vonk.....

Is het misschien m'n bobine??? Voordat ik 'm uitelkaar had gehaald gaf ie ook niet echt een goede vonk, maar nu dus helemaal nix meer.........

Advertisement - register to remove this

Is je onsteking goed aangesloten, cdi aangesloten, bonbine goed aangesloten :?
Heb je alles al na geken???
en na gemeten!!!!!
Moet toch aan de cdi, bobine of onsteking ligen !!
(contact !)

het was een beetje donker dus ik het niet helemaal goed kunnen zien, maar m'n bobine is aangesloten, verder is alles ook goed aangesloten.... denk ik...... ik ga morgen met goed licht alles nog ff nalopen

nou dimer, als jij morgen ff je ontsteking meeneemt naar mijn huis dan rijden we ff langs V. Nieuwkerk. daar hebben ze zo'n meetapparaat. Hebben oli en ik laatst ook gedaan. die van oli bleek kapot en die van mij niet!!!
chillllllll

greetz Yorick

Trouwens, oli en ik hadden laatst ook weer 1 van onze scoots in elkaar gezet en toen vonkte hij eerst ook niet... bleek dat de bobine niet goed was aangesloten. Denk niet dat t je ontsteking is! voor de zekerheid ff doormeten he.

spreek je morgen wel weer

greetz

Originally posted by kartal
nou dimer, als jij morgen ff je ontsteking meeneemt naar mijn huis dan rijden we ff langs V. Nieuwkerk. daar hebben ze zo'n meetapparaat. Hebben oli en ik laatst ook gedaan. die van oli bleek kapot en die van mij niet!!!
chillllllll

greetz Yorick

Trouwens, oli en ik hadden laatst ook weer 1 van onze scoots in elkaar gezet en toen vonkte hij eerst ook niet... bleek dat de bobine niet goed was aangesloten. Denk niet dat t je ontsteking is! voor de zekerheid ff doormeten he.

spreek je morgen wel weer

greetz

Kijk Je word morgen al geholpen zie ik :)
Suc 6 !

Back