This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Electrische starter doet raar

Booster amateur

Well-Known Member
Hallo iedereen , heb een booster spirit oud model. tot voor kort had ik een oude batterij omdat ik dacht dat deze stuk was( elektrische starter deed het niet) , nu ik koop een nieuwe batterij en monteer hem en ik probeer elektrisch te starten. dat doet hij 2 keer en daarna werkt hij weer niet , ( maakt alleen zo ene klik, geluid) voor de rest werken de lichten en toeter en alles , maar denk wel niet echt dat het achterlicht correct zit , heb namelijk nieuw achterlicht gekocht en denk niet dan ik alles goed heb aangesloten. weet iemand raad?

Mvg en alvast bedankt

Haal eens bij één van je twee remlichtschakelaartjes de draadjes eraf en houd die zelf even tegen elkaar. Als je dan wel kunt starten, weet je dat jouw remlichtschakelaartjes kapot zijn. (elektrische start werkt namelijk op remlichtschakelaar)

als hij dat klik geluid maakt werken zen remlichtschakelaars nog hoor. je moet hem gewoon een keer een uurtje ofzo aan een batterij lader hangen of er paar rondjes mee rijden zodat de batterij ook oplaad.

dat achterlicht waren daar de stekkers identiek dan die van je vorige achterlicht? ik weet dat bij bv tnt de aansluitingen soms niet kloppen en dat je die zelf moet aanpassen. als je scooter draait en ze werken als je lichten aanstaan en je remlicht goed werkt zou ik dat zo laten. enkel zien dat je ze er netjes inklikt wand zoon dingen trillen wel is los als ze slecht aangesloten zijn.