Electrische schema's

Bas

Administrator
Staff member
Wie wil/kan mij helpen aan elektrische schema's van scooters?

Doel is dit allemaal in de resources te zetten, zodat we mensen makkelijk kunnen helpen als er problemen met zijn de scooter.

We hebben er nu pas een paar.

Graag jullie hulp :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik snap nog steeds geen f**k van hoe je die bestanden er op moet zetten :?

Met veel geluk had ik er 2 opgezet , maar ik zou niet meer weten hoe het moest.

Misschien dat er een keertje een duidelijk uitleg komt ? ( How-to of iets dergelijks )

Aangezien ik diverse Schema's hier heb.
 
Hallo Axxis schema

Hallo,
ik heb heel dringend een elektrisch schema van een Yamaha Axxis nodig (oud minarelli horizontaal blokje)
of kan iemand mij zeggen tussen welke draden ik welke waarden moet weten om te kijken of de spoel voldoende stroom geeft om bij te laden???
mvg.Sergolet
 
Hallo,
ik heb heel dringend een elektrisch schema van een Yamaha Axxis nodig (oud minarelli horizontaal blokje)
of kan iemand mij zeggen tussen welke draden ik welke waarden moet weten om te kijken of de spoel voldoende stroom geeft om bij te laden???
mvg.Sergolet

Ik kan het schema niet vinden, maar meestal een laadstroom van circa 14 tot 15 volt, dit kan je meten met je draden die naar je accu gaan.

Tevens worden er op de wiki steeds meer schema's bijgeplaatst :) Als iemand problemen ondervind met de wiki, pm mij :)
 
Yamaha Neos

9||6Gegroet allen,

Ik heb een vraag voor de kenners onder ons, namelijk ik heb probelemen met mijn Neos na diefstal.
Nieuw contact slot gekocht, maar ik heb geen vonk meer.
Bougie etc.. gecheckt.
Maar ik meet ook geen spanning meer tijdens aan kicken op de oranje draad afkomstig van het CDI-module naar de bobine toe??!

Iemand een idee?
Contact slot is nieuw en is de juiste....
Graaaaag jullie bericht(en)*D
 
9||6Gegroet allen,

Ik heb een vraag voor de kenners onder ons, namelijk ik heb probelemen met mijn Neos na diefstal.
Nieuw contact slot gekocht, maar ik heb geen vonk meer.
Bougie etc.. gecheckt.
Maar ik meet ook geen spanning meer tijdens aan kicken op de oranje draad afkomstig van het CDI-module naar de bobine toe??!

Iemand een idee?
Contact slot is nieuw en is de juiste....
Graaaaag jullie bericht(en)*D

Is niet het juiste topic om dat te vragen. Maar je CDI kan stuk zijn, of je ontsteking (spoeltje oid?).
 
Schema neos

hier is die van neos:

2hclwdw.jpg


en deze vond ik ook nog:

717clw.jpg
 
motorhispania ryz enduro.

Ik ben op zoek naar een elektrisch schema voor mijn MH.
mijn kabel boom was verbrand en heb dus een nieuwe gekocht. maar kom er niet meer uit:'(
Wie kan mij hier bij helpen?

groetjes Gidion
 
Back
Top