Electrisch schema Sym Orbit III?

Oke zet hem even op wetransfer, duurt effe.
Post automatically merged:

Hier is ie:
 
Last edited:
Beste mensen,

Zou iemand ook nog 1x voor mij het linkje kunnen neerzetten.
De oude is verlopen en ik probeer ook het een en ander te regelen voor de DEUSS software.

Groetjes Don
 
Ik zet hem er zo op, effe uploaden naar wetransfer
Post automatically merged:

 
Last edited:
Ik heb leuk nieuws beste mede sleutelaars jullie waren opzoek naar het v203 bestand.
Ik heb hem gevonden, hier bij zandri kan je het diagnose setje bestellen i.c.m kabels en ze geven een link naar de software die je nodig heb.
Dit is de Deuss v203. het is een compleet zip bestand met installatie uitleg en hoe het werkt om de ECS af te regelen naar snelheid en dergelijke ik hoop dat iemand er wat mee kan. Overigens zeggen ze dat je de USB Dongel nodig heb om het programma te gebruiken. Ik ga ermee aan de gang in mijn Shop even kijken of ik er wat mee kan.
Link: https://www.zandri.nl/gereedschap/w...gel-asiangear-euro-4-btc-agm-turbho-orig.html

Bedankt nog Bulldog voor het bestand misschien dat er wat mee gedaan kan worden!

Groetjes Don
 
Iemand stuurde mij een PM en gaf aan dat je dus het compleet set moet bestellen.
Incusief de usb stick, daar staat software op.
 
oke dus gewoon een eigen stick nemen en handleiding volgen en dan zet hij software op de stick?
Daar ben ik nog even mee bezig en aan het uitzoeken...de software staat allemaal al geïnstalleerd op de computer. Maar vraag me af waar de usbstick voor is. Ze zeggen dat die verifieerd dat je de software kan gebruiken maar wellicht dat dat valt te cracken of iets. Ik kan alles voor inkoop krijgen omdat ik mijn eigen shopje heb in Beverwijk. Dus ga er even mee rommelen ik bestel dit setje wel en wie weet kan ik er ook andere gelukkig mee maken.
 
Ik heb Zandri gevraagd:
klopt die usb zorgt ervoor dat je het programma kan installeren + kunt uitlezen die usb moet in de pc blijven zitten
nee specifieke stick waar je verder geen kopie van kan maken


Is op Zandri niet op voorraad zeggen ze, jammer effe wachten
 
Die stick is om te voorkomen dat je de software illegaal gebruikt.
Op deze stick staat een soort sleutel die geverifieerd wordt door het software programma op je pc.
Komt de sleutel niet overeen met wat het programma verwacht zal het programma niet werken.

Je kunt dit vergelijken met de chipkey van je scooter of auto, zonder een juiste sleutel krijg je de scooter/auto niet gestart.
 
Oke, maar iedereen kan een set bij Zandri bestellen.
En allemaal downloaden ze dezelfde software, dus is dezelfde code.
Dan duurd het niet lang denk ik dat het gehacked is.

Ik wilde vanmiddag alles bestellen, maar is uitverkocht.
 
Persoonlijk denk ik niet dat je die code er zo maar uit krijgt of gekopieerd krijgt.
Het is een beveiliging en zal niet zomaar een bestandje zijn met een code die je gewoon kunt lezen of kopiëren.
 
I ordered 1 set from Zandri yesterday, but they canceled my order today and refund me-because item is not on stock .
They dont know when will be on stock again.:(
 
I order it too. We got to figure out - in which way to modify map. Which values to correct , like turning off speed sensor/speed limit., mixture ratio...etc.
Also ordered few biger main jets - for testing. I tried to contact few shops-service about maping ecu, but they dont want to share those informations.
I think it will be easiest to download map from unrestricted ecu and look which values are changed and than compare it with original ecu.
Ofcourse I dont have any unrestricted ecu.
 
Ik heb de toeren begrenzer uit laten schakelen en de snelheid naar 35 laten zetten.
Dus die file hebben we al.
Aan een originele komen we ook wel.
 
You will get tool probably before me. Please upload map here. So we can learn something. I will do the same.
Mine is locked on 50km/h (49) .
Here in Croatia 49 is max alowed for scooters. We do not have 25 or any other option .
 
Back
Top