Electrisch Schema Ducati ontsteking

Justinryz05

Well-Known Member
Hee ik heb mijn brommer beetje laten tunne door DR80max tuned er op te zettn samen met een 21mm en metrakit RK asje enplaten hebk ook ander voor.

maar daar gaat hij niet om

iuk denk dat ik mijn ontsteking verkeerd heb zittn want hij vonkt niet.

ik zou dus echt graag een schema willen zien van een

Motorhispania Ryz uit 2005

am6 uit 2005 dus DUCATI ontsteking

diegene die me helpt zou ik egt dankbaar zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Hoe bedoel je de onsteking verkeerd hebt zitten? Als je daar niks aan hebt gedaan, zou ik eerst naar andere punten kijken? En let svp op je spelling, we willen graag dat mensen op dit forum ABN gebruiken en spelfouten proberen te vermijden.
 
Hoe bedoel je de onsteking verkeerd hebt zitten? Als je daar niks aan hebt gedaan, zou ik eerst naar andere punten kijken? En let svp op je spelling, we willen graag dat mensen op dit forum ABN gebruiken en spelfouten proberen te vermijden.

sorry,


Ik bedoelde mijn CDI want ik krijg geen vonk meer
ik heb mijn massakabeltje ookal aan mijn voetsteun gedaan maar dat maakt niets uit dus daar ligt het niet aan denk ik.

zo heb ik het zitten

Wit - Bianco
Rood -Rosso
Donker Groen -Verde
Geel -stop

deze 4 komen uit die kabel die ik nog bij die onsteking zitten had.

De lichtgroene draad met een andere Gele draad aangekoppeld ( was m en v zeg maar )
en een Wit met oranje streepje aangelsloten op de oranje met een geel streepje

ik ben der helemaal uit ik snap der niets meer van.
 
Ik heb hier wel het electrisch schema van een aprilia rs50 voor je, die heeft hetzelfde blok als het goed is (ook am6).
 

Attachments

  • 8202410_RS50_MY04_NL_A5_Ed01_72dpi.pdf
    2.9 MB · Views: 151
De draad die in de stop hebt zitten die zit verkeerd deze moet op de spannings regelaar.
geel is namelijk de draad voor je verlichting.

stop draad is je draad die naar het kontakt slot gaat.

Dus als de gele draad uit cdi haalt vonkt waarschijnlijk wel weer.
 
Back
Top