Elecktrishe start werkt niet..

Joel455444

New Member
Ik ben nu bezig om mijn scooter iets sneller te laten lopen en optrekken maar nu loop ik tegen een probleempje aan, ik heb er een 80cc opgezet hij werkt perfect met de kickstart in 1 trap loopt super mooi maar met de 50cc deed mijn startmotor het nog een beetje niet perfect maar af en toe werkte die nu heb ik die 80cc erop maar zodra de bendix op de starterkrans vliegt heeft ie gelijk geen kracht meer om te bewegen de startrelais tikt
Accu vervangen ook al geprobeerd maar niks werkt kan iemand me helpen?
Het betreft een kymco agility 50
Afstelling :

Rode drukveer en trekveertjes van malossi
Naraku 80cc cillinder (72cc)
Sproeier 86
Standaard vario en koppeling
Powerfilter
5 gram rolletjes
 

Attachments

  • 8CE5FEBB-2CD9-4FC5-BD39-7B3CFB8CDF8C.jpeg
    8CE5FEBB-2CD9-4FC5-BD39-7B3CFB8CDF8C.jpeg
    277.2 KB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

Ik ben nu bezig om mijn scooter iets sneller te laten lopen en optrekken maar nu loop ik tegen een probleempje aan, ik heb er een 80cc opgezet hij werkt perfect met de kickstart in 1 trap loopt super mooi maar met de 50cc deed mijn startmotor het nog een beetje niet perfect maar af en toe werkte die nu heb ik die 80cc erop maar zodra de bendix op de starterkrans vliegt heeft ie gelijk geen kracht meer om te bewegen de startrelais tikt
Accu vervangen ook al geprobeerd maar niks werkt kan iemand me helpen?
Het betreft een kymco agility 50
Afstelling :

Rode drukveer en trekveertjes van malossi
Naraku 80cc cillinder (72cc)
Sproeier 86
Standaard vario en koppeling
Powerfilter
5 gram rolletjes

Nieuwe startrelais geprobeerd?
 
Controleer de aanvoer van stroom: accu, accupool, startrelais, grote + tussen accu en startrelais, grote + van startrelais naar startmotor en uiteindelijk de aarding startmotor. Anders een extra grond trekken van startmotor naar --pool accu.
Na meerdere malen het plaatsen van grotere cilinders ben ik begonnen met het standaard vervangen van de startmotor door een frisse. Door te toegenomen compressie kan een startmotor met eigen vuil / weerstand door de mand vallen.
Groet,
 
Back
Top