eleck. start @ Malossi MHR overrange vario

bob.

Wanganwarriors.com
Oi,

ff een vraagje

ik heb zondag dus een malossi overrange set gekocht alleen nu staat er in dat boekje dat erbij zit dat de eleck. start en al die onderdelen eruit moeten... maar als ik dat eruit haal, kan ik de vario tot op de keerring doorschuiven.... da lijkt mij ook niet de bedoeling....

haal ik er nu soms teveel uit? (onderdelen van de eleck. start)

alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

team-losi said:
Oi,

ff een vraagje

ik heb zondag dus een malossi overrange set gekocht alleen nu staat er in dat boekje dat erbij zit dat de eleck. start en al die onderdelen eruit moeten... maar als ik dat eruit haal, kan ik de vario tot op de keerring doorschuiven.... da lijkt mij ook niet de bedoeling....

haal ik er nu soms teveel uit? (onderdelen van de eleck. start)

alvast bedankt!
duh,je moet een bus laten draaien,..

Achter die starterkrans (ik neem aan dat et over mina gaat?) zit al zo'n busje.
Als je gewoon dat busje laat zitten + nog 1 ringetje wat ongeveer even dik is als de starterkrans die er tegen aan zat, dan hoef je helemaal geen busje te laten draaien oid.

Om even te muggeziften (om verwarring te voorkomen) Achter de starterkrans zit dus niks. De starterkrans is dat hele grote tandwiel wat over de keerringruimte zit (op dat naaldlager)

Wat jullie bedoelen is de startkoppeling (dat ding waar die hele kleine veertjes inzitten.) Daar zit ie dus achter, die bus.

Back