Eindelijk na twee maanden !!!!

Honda-X8R

Well-Known Member
Mijn scoot doet het eindelijk weer, na een ongeluk gehad te hebben moest ik em maar eens gaan maken. Dus nieuwe koppeling, vertanding, vario, uitlaat etc. etc. Ze zitten erop behalve de vertanding en koppeling, die komen binnenkort.

Maar vandaag weer voor het eerst gereden (met een zachte band, zit een spijker in!
frown.gif
frown.gif
frown.gif
Even rustig gereden vanwege nieuwe zuiger, maar later vol gas, je merkt echt dat hij veel meer trekkracht heeft.

Maar eerst even een prop in mijn band! Weet iemand wat de beste afstelling is voor de trekveertjes in de koppeling!? Ik wil dat hij em gelijk pakt vanuit stilstand, dus lekker weggassen!

En als ik mijn kappen ga monteren, ik heb nog de neus, de kap voor et stuur, en een zijkant+ achterspatbord. Welke moeten er nog meer komen!? Een andere zijkant, 2x onderkant links+rechts, voor-spatbord, dat bord voor je benen en verder? Zit er nog een kap achter het spatbord?

Alvast bedankt !! Greetz

------------------
Malossi Multivar Vario, Hebo Koppeling, NRX, (binnenkort) Getunde 50cc, Polini 15/49 Secundaire Vertanding, Malossi Powerfilter.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top