Eindelijk, kl0te tent?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Mja, ik dacht met paar vrienden met de auto naar Almere te gaan, Eindelijk eens te checken voor de grap.

Stond helemaal geen rij voor de deur, dus ik kom met paar vrienden van me aanlopen om te vragen of het druk was binnen, omdat we niet bekend waren. Toen vroegen ze waar we vandaan kwamen, nou Amsterdam... en toen kwamen we niet meer binnen!?

Later nog een keer geprobeerd, toen zei die je kwam toch uit Amsterdam of heb je iets bij je waarop staat dat je in Almere woont? Dus ik vroeg hem waar ik dat bijvoorbeeld mee kon aantonen. Zegt die kankerlijer heel bijdehand; 'Ik ga niet met je meedenken, dat is jouw probleem...'

Toen heb ik hem maar m'n rug toegekeerd, want met zulke kortzichtige mensen valt gewoon niet te praten.

Zo bij deze dus een hele erge ziekte voor die tering portier.

De Almere-members vaker dat soort 'smoesen' gehoord bij die tent?
 
Advertisement - register to remove this

haha, Ik verklaar je allereerst voor gek, dat je in Almere denkt goed uit te kunnen gaan :p

Nee, ff serieus, ik heb wel vaker in de rij gestaan daar, kwam er tot volkort nog om de 2 weken ofzo...

en ze vragen idd mensen war ze vandaan komen, voor ons stonden toen ook 3 gasten en 2 meisjes en die kwamen uit lelystad, en die wilden ze neit, omdat het alleen voor almeerders was..

en dan lopen wij door en dan is et zo rustig, dan sla je geen enkele klant af...

maar zo doen ze het ook bij "buitenlanders", die ragen ze altijd om id, terwijl je gewoon af kan lezen dat ze boven de 18 zijn ofzo...

ik raad je aan, als je ooit nog naar almere komt, gewoon naar m@w of 1e rang te gaan, op de grote markt, want Eindelijk! is bezaaid met 15 jarige breezer sletjes en van die gasten die denken dat ze alles zijn... (geen kleur verhoudingen ofzo)

Maar als je nog eens in Almere bent, moet je eens belle, want anders loopt zo wie zo de verkeerde tenten in...

laterz!
 
Totaal niet bezopen ofzo, kwamen ook niet bijdehand aanlopen ofzo. Maarja, ik wist dat ik niet 'goed' kon uitgaan in Almere, wat wij wilden doen was gewoon een keer een avond helemaal lam zuipen en dan eens al die breezers in de zeik nemen... dat was het plan. :)

Ben later ook inderdaad naar de Eerste Rang geweest, maar godkolere dat soort tentjes heb je alleen maar in Amsterdam, ok er komt natuurlijk ander publiek. Maar echt geweldig vind ik dat soort dingen niet. Als je trouwens nog ziet hoeveel % van het uitgaande Almere strak staat in de 'huis tuin en keuken tentjes' vind ik dat nog vies veel. Vet jong en dan al aan de rotzooi. :\

Dat Anno? is dat niets? We kwamen daar beetje laat aan en hadden geen zin 5 euro voor 1 uurtje ofzo te betalen, maarja. Wel chille club muziek. :)

En volgens mij was die portier een kankerhagenees ofzo, vuil kutaccent. :)

(no offence naar alle andere hagenezen, dit was een kut hagenees :) )
 
Last edited:
Gaar dat je gewoon geweigerd wordt omdat je uit een andere plaats komt, hebben ze liever een halfvolle tent ofzo?
 
Originally posted by Ties
Gaar dat je gewoon geweigerd wordt omdat je uit een andere plaats komt, hebben ze liever een halfvolle tent ofzo?

Blijkbaar :?

maar dat zoude ze in amsterdam ofzo meoten proberen, dan trekke ze dus helemaal geen publiek buiten adam, dan schiet et toch nooit op |(

Maar Anno is opzich wel gezellig, alleen gemiddelde leeftijd 30+, maar de muziek is wel chillie...

beter ga je naar Men at Work, tenminste niet van die 15 jarige brezzer sluts en beetje volwassen publiek en dope muziek 8)
 
beter join je Men At work, das best bruut, Eindelijk is een kansloze kenkertent met kansloze kenkeruitsmijters die kansloos tof proberen te doen terwijl 1 van die boy's gewoon folders loopt overdag, ik tuf op die votjes!

Ik ben dr zelf 2 keer uit gekenkert in die tent, was best tof, maar is was wel overal blauw, ze vinden het nogal leuk om mensen eruit te tiefen...

mgoe, er komen nogal veel buitenlanders, misschien dat ze daarom wat streng doen...
 
oh, en 1e rang is ook redelijk kansloos, maar het nivo is hoger als in Eindelijk!

En die uitsmijter bij anno, is meen ik die ene gast van die cup a soup reclame (die met dat lange haar)
 
Back
Top