Eindelijk hij staat bij me thuis maar heb een probleem!

Daan

Honda@NR 2
Eidelijk gister werdt mijn scooter gebracht en het was de moeite waard zag ik toen de deuren van het busje open gingen ik was meteen verlieft!
Aleen ik zag dat mijn Polini uitlaat er onder uit was gehaald en er een andere onder zat waarschijnlijk nieuw ik mijn eerst ridje maken gaat hij niet harder als +- 20/30
Licht dat aan de nieuwe uitlaat of is hij gwoon verkeerd afgesteld?

Groetjes
Daan
 
Advertisement - register to remove this

Sputtert ie ook heel erg ofzo?
Denk dat afstelling gewoon helemaal fout is.

Std uitlaat is op honda best geod dus harder dan 30 ga je zeker halen
smile.gif
 
Wat voor uitlaat? met standaard uitlaat en onbegrensd (neem ik aan, er zat een polini onder) moet z'n top ongeveer 70 km/h zijn en moet je de meeste mensen met niet al te vet getunede scoots wel voorbij kunnen trekken
smile.gif


btw, maak ff foto's als je kunt!

succes ermee en groets,

DenniZ
 
Er zit een standaard uitlaat onder en als ik hem meteen start trekt hij een klein beetje en blijft dan gewoon lopen super langzaam het is een uitlaat met een Katalysator

Foto's zeer binnekort!
 
oh wacht ff, je hebt em pas gekocht van iemand, maar die gozer heeft zn uitlaat al los verkocht...

ik dacht dat je je scooter pas terug had van de politie ofzo
smile.gif
 
Originally posted by Daan:
Er zit een standaard uitlaat onder en als ik hem meteen start trekt hij een klein beetje en blijft dan gewoon lopen super langzaam het is een uitlaat met een Katalysator

Foto's zeer binnekort!

Volgens mij zit er geen katalysator in.
Maareh.......hoe is het toerenverloop van je scooter?
Als je scooter veel te weinig toeren maakten niet vooruit te branden is, dan moeten er lichtere rollen in.
Maakt ie duidelijke overtoeren en is ie alsnog niet vooruit te branden, dan moeten er zwaardere rollen in.
Wat is de rest van je setup, of is ie nu gewoon standaard onbegrenst? Met een standaard onbegrensde x8r doen de standaard rollen het het beste. Dus iets van 7 gram of ietsjes daarboven.
Ennuh posten die pix
smile.gif


Greetz
 
IOk heb me weers te vroeg druk gemaakt ik zal het eens allemaal uitleggen!

Ik heb mijn scooter gekocht bij een dealer
toen zat er een polini onder!
Maar mijn vader heeft daar gezecht dat hij 45 moet lopen dus hebben ze de polini er af gehaald en de oude er op gezet

Ik d8 eerst dat hij maar 20 tot 30 liep maar dat is dus niet zo ik heb net ff mijn scooter warm laten lopen en toen ging het tog wel heel wat harder.
Ik ben dus erg ongeduldig geweest want de eerste keer dat ik hem starte d8 ik dat hij al binne 5 sec op top snelheid was maar dat had ik dus verkeerd beetje ongeduldig
wink.gif

Maar ik wil jullie bedanken voor je reacties en als jullie vragen aan mij hebben kan dat foto's van de scooters komen begin volgende week

greetz
Daan
 
Back
Top