eindelijk die 70cc ingereden

Bas

Administrator
Staff member
We zien wel in Naaldwijk
smile.gif

Dan zien we we sneller is
devil.gif
 
Advertisement - register to remove this

hehe, Naaldwijk ligt in het westland, bij de kassen enzo, en de bloemenveiling. op 2 september met de scooterraces is iedereen daar
smile.gif

Trouwens, die devil smilie is alleen voor mij
tongue.gif
devil.gif
 
Mijn Malossi 70cc giet is eindelijk ingereden en ik heb een top van 107km op de teller liggen en 95-97 zittend. De acceleratie vind ik nog niet echt denderend, maar dat komt denk ik omdat ik nog steeds een 12mm carb heb. 50-90 gaat ongeveer in 9 sec. Ziet dit er een beetje redelijk uit ?

Het gaat voor de volledigheid om een Neo's(AC) met dus die 70cc giet, bidalot uitlaat, malossi vario, halfpoulie en v-snaar.
 
*update*

na wat gekloot aan m'n scooter ging ie 100 zittend en 115 liggend(op teller dan...115 is schatting omdat teller maar tot 100)kan,
maar ik gebruik express ging, omdat ik vervolgens op een stoep reed met 40-50km en een loszittende stoeptegel tegen m'n uitlaat knalde, die nu dus verrot is. Ding is gescheurd bij op hangpunten de bocht is ingekruld en hij is op een gedeelte zo goed als plat
frown.gif
((
 
Tja VDM, 't is een LC blok, dat loopt altijd wel zo'n 10-15km harder...dan een AC blok(area15 right?) en tja ik weet niet wiens teller scheler is of heeft die area standaard digi teller ?
 
Het is idd een Area51 met digi teller die volgens mij best aardig klopt (52 op teller = 65 op teller SR
smile.gif
)

Ik hoop dat ik je nog zie bij de scooterraces op Naaldwijk volgende week dan kunnen we ff kijken wie harder blaast
smile.gif
.
 
Back
Top