This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

eindelijk 18.. maar kan niet otorije !!

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Holy shit.. dit heb ik weer he! Eindelijk 18 geworden van de week.. ff gebeld om te gaan lessen.. ga ik gister op mun eige verjaardags party door mn enkel heen.. is dat klote ding gewoon gebroke! (*&^#*(&@^#(&@ Kan ik dus 6 weke ofsow geen lessen volgen! WHY ME??????????????????????????????

sorry voor offtopic luitjes

ja echt klote voor je, zoiets had ik ook toen ik 16 werdt maar dan minder erg, want ik was op een zaterdag jarig, en het cbr was die zaterdag, zondag en maandag dicht :S

ja da's wel klote, maar dan moet je maar niet zo wild gaan feesten op je verjaardag, je vraagt er ook zelf om dan

ik ben ook 18 en kan ook niet autorijden, maar dat ligt meer aan de manier waarop 8P .

Succes met revalidatie, en dan over 6 wkn maar gaan sjeezen, op den duur komt de sleur er toch wel in bij dat rijlessen

Hehe, wie breekt er nou ze enkel een dag voor ze eerste rijles owja hoe is het gekomen eigenlijk? (ging je gewoon door je enkel toen je van een stoep oid afliep, of gewoon verkeerd neerzetten ofwat?)

Maarem, knap lullig iig, in die 6 weken dan maar flink oefenen met Need for speed en consorten, is vast een hééééle goede voorbereiding 0?

En natuurlijk beterschap en gefeli met je 18e

Ik had dus mun verjaardags feest.. met het nodige bier.. 1st inzuipe op een geluidswal, en daarna naar de film ... Maja.. dat bier stond nog op die geluidswal.. ik ff ophalen na de film.. ren naar beneden met 2 kratte bier in mn handen... Blijkt het zand beetje los te zijn.. Knak hoorde ik.. en ging vol op mn plaat! Heb me nog nooit zo kut gevoeld joh.. suizende ore.. misselijk ensow.. echt zieke shit

Maar het ergste is nog dak vanaf woensdag tentamens heb.. Zie je mij al lopen met krukken naar mn school? Moet dus nog ff wat erop verzinnen! Ik schaam me nu al dood joh

Das echt wel lullig voor je man,Wie ga er ook met 2 kratten bier(wel lekker )door los zand rennen dat schiet natuurlijk niet op.Waarom ging je eigenlijk rennen?Je had toch alle tijd?Nog gefeliciflappert met je verjaardag .

greetings

ggdrctmv70cc

Haha, woon ik zo dichtbij en heb ik er niks van gezien :'( Maja was toch weg denk ik

sterkte ermee en ik zie je wel lopen next week hahaha

Originally posted by SoulDarkness
sorry voor offtopic luitjes

Lekker boeiend, t is toch general tjet??? Lekker slap lullen toch?? Maarreh sterkte kerel, en hopelijk zit je zsm achter t stuur!

Originally posted by Folkert@MinaRally
Zo leuk is autorijden trouwens helemaal niet.

Als het koud is anders wel... En als het ver weg is ook... En als je met mensen wilt praten ook... En als je muziek wilt luisteren ook... En... En... 8P

Nathan; k*t voor je, maar het kan echt wel erger hoor

Ja Bart dat zijn voordelen van een auto. Absoluut mee eens, maar het besturen van een auto zelf is echt niet zo leuk als men denkt.

Ok is natuurlijk wel weer als je een hele vette bak hebt, maar de meeste lui met een huis-tuin-en-keuken mobiel, echt niet zo bijzonder om in te rijden.

En ik zeg het niet omdat ik al een aantal jaartjes autorijd. Ik heb het van begin af aan nooit leuk gevonden.