brabo-tuning
Well-Known Member
Hallo,
Met pijn in mijn hart gaat mijn project 3br tuned evo rox de verkoop in. Na alles te hebben opgebouwd en 1 meeting ermee te hebben gereden ben ik op de testbank geweest bij koopmanstuning. Hier hadden we maar weinig tijd en zijn tot de tamelijk magere score gekomen van 24.26 pk. Omgerekend al 19.4 Zie grafiek. Aan de grafiek is te zien dat er nog veel meer te halen valt met deze Setup. Volgens fred koopmans zelf makkelijk de 25+ en dus omgerekend 20+ en misschien wel 21+ pk.
Ik zelf heb hier geen tijd meer voor en binnenkort komt me autotje eraan en daar wil ik mijn sleutelkunsten op gaan uitoefenen. Zoals ik al zei is er dan geen tijd meer voor een aerox helaas. Aangezien alles weinig kilometers gelopen heeft en er nog perfect uitziet wil ik nog aardig wat hebben voor de spullen.
Ik stel eerst een paar eisen aan de verkoop EN LEES DEZE OOK!, namelijk:
- Alleen serieuze mensen reageren aub.
- Mensen reageren met direct geld en niet dat ik er een tijd op moet wachten.
- Alle prijzen zijn ex verzendkosten. Er wordt niet onder rembours verzonden.
- Meer foto’s natuurlijk op aanvraag.
- Bieden kan altijd maar wees aub beetje reëel.
- Voeg me toe op msn gransan18@hotmail.com dan bereik je me het snelst.
- Prijzen van sets zijn gelijk weergegeven en de individuele prijzen achter het artikel. Mensen die interesse hebben in sets krijgen voorrang.
(rode lijn is score bij binnenkomst en blauwe lijn uiteindelijke score)
De spullen:
- LC DD blok gestraald en max tuned op evo door 3BR+ aangepast op de overrange. + evo krukas pen 12 spiebaanloos. 350 euro
- Top performance vertandingsdeksel+ 13/44 vertanding en standaard secundair 75 euro
onderdelen achter de carter:
- Hebo koppeling: 35 euro
- Malossi wingbell koppelingshuis: 35 euro
Met pijn in mijn hart gaat mijn project 3br tuned evo rox de verkoop in. Na alles te hebben opgebouwd en 1 meeting ermee te hebben gereden ben ik op de testbank geweest bij koopmanstuning. Hier hadden we maar weinig tijd en zijn tot de tamelijk magere score gekomen van 24.26 pk. Omgerekend al 19.4 Zie grafiek. Aan de grafiek is te zien dat er nog veel meer te halen valt met deze Setup. Volgens fred koopmans zelf makkelijk de 25+ en dus omgerekend 20+ en misschien wel 21+ pk.
Ik zelf heb hier geen tijd meer voor en binnenkort komt me autotje eraan en daar wil ik mijn sleutelkunsten op gaan uitoefenen. Zoals ik al zei is er dan geen tijd meer voor een aerox helaas. Aangezien alles weinig kilometers gelopen heeft en er nog perfect uitziet wil ik nog aardig wat hebben voor de spullen.
Ik stel eerst een paar eisen aan de verkoop EN LEES DEZE OOK!, namelijk:
- Alleen serieuze mensen reageren aub.
- Mensen reageren met direct geld en niet dat ik er een tijd op moet wachten.
- Alle prijzen zijn ex verzendkosten. Er wordt niet onder rembours verzonden.
- Meer foto’s natuurlijk op aanvraag.
- Bieden kan altijd maar wees aub beetje reëel.
- Voeg me toe op msn gransan18@hotmail.com dan bereik je me het snelst.
- Prijzen van sets zijn gelijk weergegeven en de individuele prijzen achter het artikel. Mensen die interesse hebben in sets krijgen voorrang.
(rode lijn is score bij binnenkomst en blauwe lijn uiteindelijke score)
De spullen:
- LC DD blok gestraald en max tuned op evo door 3BR+ aangepast op de overrange. + evo krukas pen 12 spiebaanloos. 350 euro
- Top performance vertandingsdeksel+ 13/44 vertanding en standaard secundair 75 euro
onderdelen achter de carter:
- Hebo koppeling: 35 euro
- Malossi wingbell koppelingshuis: 35 euro