eigen schijven modden?

Rutger

8P :|
he,

ik heb nou setje extra schijven liggen en het leek me wel gaaf om zelf wat ervan te maken net als de brake wave schijven...kan dat?remt dit nog goed/beter?en is het moeilijk?

greetz rutger(desnoods iemand die het ook heeft gedaan pics?)
 
Advertisement - register to remove this

Door een paar gram zal die schijf je wiel niet in onbalans brengen, als het nou echt aan de buitenkant van de velg is wel misschien, maar niet de schijf......

Het is mogenlijk dus, maar houd rekening met bepaalde krachten die je schijf te weerstaan krijgt ;)

Suc6
 
he,

en als je nou een flinke slijptol hebt en iemand met goeie "slijp" kunsten;)dan moet het lukken tog...ik hou jullie wel op de hoogte als ik er echt mee ga beginnen zit nog te twijfelen.

greetz
 
Originally posted by minaracers
Ik vraag me af wat jij denkt dat de situatie verbetert?

Looks?

Je zal er niet beter van gaan remmen, en de kans is groot dat je remmen ervan verrot gaan, en als uiterste zou je voorrem weleens vast kunnen slaan, omdat ie `hapt`
 
dat staal is verschrikkeleijk hard, maar let vooral op dat je blokjes de kans niet krijgen om vast te happen, dus geen hoekige vormen, en niet te diep naar binnen inslijpen
 
het gaat idd om de looks en vind het wel gaaf als iemand zegt van goh waar heb je die gekocht..kan ik zeggen eigen fabrikant;)tog leuk....maja dat happen valt tog wel tegen te gaan om bijvoorbeeld de `de sleuven` niet te ver uit elkaar te doen.

greetz

Originally posted by KOBUS
Looks?

Je zal er niet beter van gaan remmen, en de kans is groot dat je remmen ervan verrot gaan, en als uiterste zou je voorrem weleens vast kunnen slaan, omdat ie `hapt`
 
Lasersnijden is dan ook een optie, vooral als je fijne patronen wilt.
Vergeet niet dat dit en cnc frezen eigenlijk alleen een optie is als je hier de beschikking over hebt, of iemand goed kent die dat heeft, anders wordt het simpelweg veel te duur....
 
Back
Top