eerste probleem

Ties

Cornholio
duzz, ik wilde effe het std filter weer op mn NRG zetten, maja, ik zag dus dat carb niet helemaal lekker zat en ontiechelijk ranzig was, dus ik wilde em effe deraf halen en schoonmaken.

Naja, olieslang los, vacuüm ding los, benzine slang los en ja hoor... splesh! benzine spoot er uit, de tank is nu zo ongeveer leeg, de benzine zit nu opgevangen in een jerrycan, maar dit lijkt me toch niet normaal :(

Owjah, er zit toch ook carb verwarming op ofzo? daar gaat de koelvloeistof doorheen? dat liep dus ook lekker door te sijpelen toen ik die slangetjes lostrok :(

wat doe ik verkeerd of is er stuk? vacuúm geval?
 
Advertisement - register to remove this

Ok, ook op msn al over gehad, maar ik had die kraan dus wel gezien, maar zat geen beweging in en bij mina heb je dat niet.

Komt bij dak eigenlijk geen tijd had, ik ga morgen wel effe met kruipolie aan de slag :)
 
Haha, drol :)

gewoon normaal kraantje :)

btw, er loopt dus koelvloeistof doorheen door die slangetjes, maar, je kan ook het schroefje ervan losdraaien, en dan hangt het ding los, en kan je gewoon je carb eraf halen
 
Originally posted by Freezerator
Haha, drol :)

gewoon normaal kraantje :)

btw, er loopt dus koelvloeistof doorheen door die slangetjes, maar, je kan ook het schroefje ervan losdraaien, en dan hangt het ding los, en kan je gewoon je carb eraf halen

En waar zit dat schroefje?

Sorry voor mijn knurftigheid hoor, maar ik ben Mina AC en Ciao gewend :rolleyes: |( :|
 
Originally posted by Freezerator
koelvloeistof slangetje 1 gaat naar metalen dingie, daar zit schroefje, en dan gaat het van metalen dingie naar koelvloeistof slangetje 2 :)

keej thnx :)

Maar op bijv een 17,5mm do phbg zit ook zo'n verwarmingsgeval?
 
Originally posted by NastroAzzuro


keej thnx :)

Maar op bijv een 17,5mm do phbg zit ook zo'n verwarmingsgeval?

neen

daar zitten 2 aansl op die je aan kunt sluiten maar hoeft niet :) gewoon dat plaatje dat je op je carb schroeft eraf trekken en dan 1 slangetje direct naar de cil/aansl bij je vliegendewiel
 
dit heb ik ook een keer gehad....was bezig met een earox moest ff carb er van af...dus ik begin lekker slangetjes los te trekken...was ik even vergeten dat de koelvloeistof nog was aangesloten !!...en spuiten dat het deed....en bij die earox is het helemaal irritant dat je er bijna niet bij kan vanwege die olietank :mad:
 
Back
Top