SDF88
Well-Known Member
hi all,
om maar te beginnen, mijn naam is stefan.
mijn vraag gaat over mijn beta kwark lc. die ruim 2 jaar stilgestaan heeft..
setup;
licht bewerkte carenzi 50 (poorten rechtgezet, en uitlaatpoort iets omhoog) met std cilinderkop
std pen 10 krukasje
delortho 16 (van een tzr geloof ik)
polini race vario (5 gr. rollen)
verlaste power-one uitlaat met rechte pot
std koppeling met een lurpe malossi gele drukveer en nieuwe gele trekveertjes.
ja... ik weet dat dit bij elkaar geraapt is, ik heb t motortje afgesteld staan. maar volgens mij slipt mn originele koppeling.
het probleem is dat ik vanuit stilstaand gwoon goed wegkom.. maar vanuit gas los en weer open komt die niet op toeren en lijkt het wel of de koppeling niet goed loslaat. na even volhouden gaat ie wel verder..
waar ik jullie gedachten wel over zou willen weten, is dat ik een nogal snelle cilinder van een aprilala RS50 heb liggen, en dit op mn arkje wil zetten. enig idee of dit ooit door iemand gedaan is/en of mogelijk is?
van wat ik gezien heb hoef ik mn cilinder-tap-gaten maar n beetje uit te boren en het zou moeten passen
groeten
om maar te beginnen, mijn naam is stefan.
mijn vraag gaat over mijn beta kwark lc. die ruim 2 jaar stilgestaan heeft..
setup;
licht bewerkte carenzi 50 (poorten rechtgezet, en uitlaatpoort iets omhoog) met std cilinderkop
std pen 10 krukasje
delortho 16 (van een tzr geloof ik)
polini race vario (5 gr. rollen)
verlaste power-one uitlaat met rechte pot
std koppeling met een lurpe malossi gele drukveer en nieuwe gele trekveertjes.
ja... ik weet dat dit bij elkaar geraapt is, ik heb t motortje afgesteld staan. maar volgens mij slipt mn originele koppeling.
het probleem is dat ik vanuit stilstaand gwoon goed wegkom.. maar vanuit gas los en weer open komt die niet op toeren en lijkt het wel of de koppeling niet goed loslaat. na even volhouden gaat ie wel verder..
waar ik jullie gedachten wel over zou willen weten, is dat ik een nogal snelle cilinder van een aprilala RS50 heb liggen, en dit op mn arkje wil zetten. enig idee of dit ooit door iemand gedaan is/en of mogelijk is?
van wat ik gezien heb hoef ik mn cilinder-tap-gaten maar n beetje uit te boren en het zou moeten passen
groeten