een vraag

Status
Not open for further replies.
ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort hoe dan ook ik wou eigenlijk dit jaar beginnen met sprintracen lijkt me helemaal geweldig maar waar moet ik allemaal op letten en aan voldoen ik heb een rete snelle scooter maar daar kom ik er niet mee
 
Advertisement - register to remove this

Je had dit beter in het Quik forum kunnen vragen.

Maar het is moelilijk te zeggen welke klasse wil je rijden? wat vind jij rete snel?

als je dat me is vertelt kunnen we er al iets meer mee:p
 
kijk eens rond bij de sbo rijders..
die herken je vaak wel aan hun naam ( #160) bijvoorbeeld :)

lees het regelement eens door op www.stichtingsbo.nl, eerst even downloade daar natuurlijk ;)

dit jaar is er zoiezo geen plek meer om mee te doen :)
volgend jaar misschien weer een kans.

en je zegt zelf dat je een "rete snelle" scooter hebt..
ga eens kijken of jou spullen een beetje overeen komen met de andere sbo rijders bijvoorbeeld. ga eens filmpjes zoeken en kijken of je ook zo hard vooruit komt..
of zet 150 meter uit op straat en laat je eens klokke ;)

of je doet het voor de lol het eerste jaar omdat je waarschijnlijk toch geen top zult rijden het 1e jaar :)
 
kijk eens rond bij de sbo rijders..
die herken je vaak wel aan hun naam ( #160) bijvoorbeeld :)

lees het regelement eens door op www.stichtingsbo.nl, eerst even downloade daar natuurlijk ;)

dit jaar is er zoiezo geen plek meer om mee te doen :)
volgend jaar misschien weer een kans.

en je zegt zelf dat je een "rete snelle" scooter hebt..
ga eens kijken of jou spullen een beetje overeen komen met de andere sbo rijders bijvoorbeeld. ga eens filmpjes zoeken en kijken of je ook zo hard vooruit komt..
of zet 150 meter uit op straat en laat je eens klokke ;)

of je doet het voor de lol het eerste jaar omdat je waarschijnlijk toch geen top zult rijden het 1e jaar :)

ik heb een 50cc evo der onder hangen maar is daar een aparte 50cc klasse voor? en ik zal me eens laten klokken door een vriend ik heb dat al eens gedaan maar ben het filmpje kwijt helaas en het was verder dan 150m
 
''rete'' snel met een 50cc evo betwijfel ik.. heb zelf ook een 50cc evo blokje gehad en liep erg goed maar ben bang dat je er zo goed als mee achteraan zult rijden bij de sprints.
En helaas is de 50cc scooter klasse er niet meer, maat van me en ik hadden voor deze klasse bijna een scooter klaar en toen werd deze opgeheven ivm weinig animo.

Zoek eens op youtube.com op ''sbo sprint'' daar kun je wel zien hoe hard het gaat ;)
 
dan pleur ik er een 70cc evo onder want er was toch wel een 70cc klasse?

maar onder schat die 50cc evo niet

Niet alleen de cilinder is belangrijk he ;) Kom gewoon eens naar een sprint toe en vraag je gewoon een aantal rijders voor wat tips enz :) Bijna iedereen zal je met plezier je vragen willen beantwoorden :*
 
als je in de 10top wilt rijden moet je van goede huizen komen en dus niet met een evo 50,als ik jou was zal ik eerst eens wat meetings bezoeken dan weet je gelijk waar we over praten;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top