This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Een hoop zip spullen

Status
Not open for further replies.

Roy...

Well-Known Member
Hey,
Ik heb nog een hoop zip spullen liggen waar ik niks meer mee kan, en dit is het volgende wat k nog heb:

Éen achtervelg met een goeie band en met kabel en hendel, 30 euro

voorvork met trommel rem, met 2 poten veert nog helemaal super 50 euro

frame, gewoon orginele lak hier en daar wat roest plekjes maar niet door geroest, is helemaal 100% eerlijk en 100% recht, er is niks aan verslepen of aan gelast dus helemaal orgineel, 100 euro

Buddy + bak, buddy is een beetje bschadigd aan de achterkant wat stof eraf maar 2cm ofzo voor de rest helemaal goed moet schroefjes enzo 25 euro

tnt stuur+clamp en handvaten, stuur is een beetje beschadigd is gebeurt bij het erop schroeven, stuur is mat zwart en de clamp is aluminium kleur, niks afgebroken ofzo nog helemaal goed. 30 euro

AC blok met org. cilinder org. uitlaat org. vario org. v snaar org. spruitstuk org. carb mist een aantal dingen, org. onsteking (helemaal perfect) org. krukas en een yamasadi koppeling imitatie merk van hebo.
blok is gewoon helemaal goed en de krukas ook enzo wil wel lopen maar moet afgesteld worden ivm veelste lichte rollen, verders prima blokje voor 100 euro is die van jouw.

verders heb k nog wat kappen o.a. underseat, zeikappen, beenschild opbergbakje, dashbord achterspatbord achterlamp, mag allemaal weg voor 25 euro.

je kan ook alles in één keer kopen voor 300 euro alles staat nu nog in mekaar maar het is de bedoeling dat ie eigenlijk los weg gaat.

Ik heb eventueel ook nog de orginele 12mm carb. en een 21mm dellorto, en een 17,5mm dellorto ze zijn alle 3 compleet en werken goed, en dan heb k ook nog een schuimfilter voorop de 21mm.
12mm = 20 euro 17,5mm = 30 euro 21mm = 35 euro

en een goede kabel boom met bobine en cdi kastje alle draadjes erbij, gewoon helemaal goed ik heb hem gewoon rustig eraf gehaald dus niks liggen trekken ofzo, voor de hele kabel boom 20 euro.

alleen reageren als je ECHT intresse hebt en geld hebt, anders niet.

M.v.g. Roy.

je kunt eventueel bellen 0735325849 of me toevoegen op msn: Roy_Van_Lijssel@hotmail.com

Last edited:
Status
Not open for further replies.