Een goed presterende uitlaat voor peugeot!

Joey1

Well-Known Member
Hey, ik heb een peugeot vivacity AC scooter.

Setup: standaard (vario ontgrenst en standaard ixil uitlaat ontrgenst).

Mijn topsnelheid: 60 a 65km/h.

Nu wil ik een sport uitlaat kopen, om mijn snelheid en prestaties op te krikken.

Welke uitlaat raden jullie mijn aan voor op een Peugeot? niet te duur! :p
 
Advertisement - register to remove this

Zullen weinig betere uitlaten zijn voor Peugeot. Met die originele terugloper van de nieuwere versies Vivacity's zijn toch echt het beste zo ongeveer denk ik. :) Gewoon de boel goed afstellen , scheelt echt een hoop. ;)
 
Qua afstelling zit het helemaal goed hij rijdt ook prima. :)
maar hoger als de 65km/h kom ik niet. en dit moet met een sport uitlaat wel hoger kunnen. (ik wil niet aan me cilinder enzo komen) vandaar dit topic met de vraag of iemand ervaring heeft met een peugeot scooter (Vivacity) en een snelle pijp. ;)
 
Zullen weinig betere uitlaten zijn voor Peugeot. Met die originele terugloper van de nieuwere versies Vivacity's zijn toch echt het beste zo ongeveer denk ik. :) Gewoon de boel goed afstellen , scheelt echt een hoop. ;)


dat is onzin, heb je die uitlaat wel eens bekeken?
dat is een normale uitlaat met een bochtje met een demper.
 
Giannelli uitlaat Reverse Peugeot Speedfight, Vivacity
(Artnr. 31609E)
€ 114,25

Ik heb deze uitlaat zien staan hij is passend op een vivacity
Graag meningen over deze uitlaat? of andere goeie uitlaten;)

Bedankt
 
Die Gianelli Reverse is een goeie uitlaat voor gewoon 50cc dus ik denk dat als je die erop knalt en ff de begrenzing eruit haalt datie dan wel lekker trekt en wel wat top scoort!
 
dit daat denk ik om een peugeot snor. & ik zou der geen snelle uitlaat onder zette ( uit eigen ervaring ). dan loopt hij daarlijk 45 en zeer slecht. komt doordat een snor blok overaal begrenst is. op je lucht op je vario de vertanding is anders en de cilinder is anders en de drukveer is anders. ik heb der een hoop gezijk meej gehad. en nu nog steeds. dus beste laat hem lekker 65 lopen;) hard zat zonder helm toch
 
Back
Top