Edslet's 200cc 4t Gilera ICE

@martyn:
keuren? komt door geen enkele keuring heen denk ik:+

@simz:
tanx+pippi+

@chezzmo:
Zo'n mp3 velg past niet voor, tenzij ik de adapter of het wiel 2.5cm afdraai, en een GTS velg zou achter een spacer van 2.5cm nodig hebben, dus vind het wel prima zo
 
Ik zou in ieder geval die achtervelg dezelfde kleur als voor doen, dat zilvere geeft juist zo'n cleane look!
 
Gister naar middelharnis geweest met de ice en de 2 cilinder,
waarvan de rechter cilinder was vastgelopen;(

Ice na een paar kleine probleempjes ff goed warmgestookt, en alles is nog redelijk heel gebleven, op een gebroken middenbok en een lekke krukaskeering na.

1048333547_6_Z1xy.jpeg

1048333580_6_-L0K.jpeg

1048333624_6_LMKg_1.jpeg


spatbordje en stuurkap zijn nu ook gemonteerd:)
 
ziet er echt super netjet uit met alle kapjes :)
misschien zie ik je volgend jaar wel. Als je de gp weer rijdt.
 
tanx:)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=57Pau9CJyx4"]YouTube- ‪Grand Prix 2010 Middelharnis (6)‬‎[/ame]

gelijk op het begin van het filmpje hoor je me nog wegrijden, bij 1:19 kom ik net de bocht weer om
 
Van de week begonnen met de ice uit elkaar halen, ik was niet helemaal tevreden met sommige dingen, dus dat doe ik allemaal even opnieuw.

uit elkaar:

1134136520_6_xROb.jpeg


voorste swingarm verlengd, hier heb ik ook nog een extra buis tussen gelast, maar dat heb ik nog niet op de foto.:

1134136949_6_dMX5.jpeg


Radiateur steunen aan het frame gelast, bovenste ophanging zit een silentblock tussen.
1134137421_6_KDfX.jpeg


Steuntje voor de rempomp op het frame gebakken:
1134138482_6_JvZq.jpeg


Het blok even passen en meten:
1134138020_6_GuPL.jpeg


de öhlins veer blijft eraf, daar komt waarschijnlijk een malossi demper voor in de plaats, met een ophanging boven het wiel van een derbi gp1 250cc.

daarna het frame laten poedercoaten e.d

gr edwin
 
nieuwe achterschokbrekert ook binnen:

1135970757_5_MKq3.jpeg


nu nog wachten tot de brackets voor op het carter binnen zijn, dan kan ik ook de ophanging voor op het frame gaan maken.
 
@maikel:

voor kan niet, dan komt de band tegen het spatbord, (doettie
nu ook al als ik rem)

@vaughan:

ik wil het spruitstuk anders maken en daarbij moet ik een gat uit het frame slijpen, en dan zit die schokbreker ophanging in de weg.
Dus de nieuwe schokbreker komt in het midden boven het wiel en daar is die ohlins te lang voor.

En ik vind die ohlins net iets te stug.
 
@maikel:

voor kan niet, dan komt de band tegen het spatbord, (doettie
nu ook al als ik rem)

@vaughan:

ik wil het spruitstuk anders maken en daarbij moet ik een gat uit het frame slijpen, en dan zit die schokbreker ophanging in de weg.
Dus de nieuwe schokbreker komt in het midden boven het wiel en daar is die ohlins te lang voor.

En ik vind die ohlins net iets te stug.

Oh dat is zonde dat zou het denk ik wel afmaken, een kleiner voorwiel is geen optie zeker?
 
Wat is er anders aan een RS24 dan een standaard voorveer? Ik zou alleen kunnen verzinnen dat de RS24 te kort is, maar je kan hem altijd wat verlengen natuurlijk. Zou inderdaad wel een stuk mooier en beter zijn.
 
ik zou er dan gelijk een rs24-10 op willen, maar die is te kort.
een 10 inch wiel staat uit lijn met deze vork, en voor een 11inch heb je weer weinig soorten banden.

maar ik denk dat ik er nog wel een keer wat op vind...
 
Back
Top