Easyparts levering

Status
Not open for further replies.

Snelheidskonijn

Well-Known Member
Hey,

Heb net wat besteld bij easyparts en gelijk geld overgemaakt ( via internetbankieren) ... Heeft iemand ervaring met hoe snel het product binnen is, als deze op voorraad is?

Bedankt

Advertisement - register to remove this

enorm snel ;) , binne de 2 dagen, ik had vrijdag avond betaald, de volgende week dinsdag was het binne ( ging iets trager omda er een weekend tusse zat) en ik ben van België ..

ik heb het weleens s'morgens en zelfs s'middags besteld , volgende morgen binnen...

alleen zodra iets niet op voorraad is zal het ff wat langer kunnen duren natuurlijk.

verder is er idd een topic voor.

ga naar een fatsoenlijke scooterzaak.
weet je gelijk waar je aan toe bent dan bestellen via internet.
hoor er veel slechte dingen over.
ik doe dus dan ook zeker nooit bestellen via internet.

ga naar een fatsoenlijke scooterzaak.
weet je gelijk waar je aan toe bent dan bestellen via internet.
hoor er veel slechte dingen over.
ik doe dus dan ook zeker nooit bestellen via internet.

dat is eraan te zien, een gewone scooter zaak kan wel eens stukke duurder zijn, ik was eerst gaan informere bij de lokale dealer voor een dr70.
Hij vroeg daar 152€ of zoiets voor.. Toen ik dan op euroscooters naar de prijs keek +-100€ , was mijn keuze waar ik hem zou kope snel gemaakt ;-) ( nu moestek zelfs ni nogens naar de dealer te rijde ! )

goedkoper wil niet altijd beter zeggen.
word veel rotzooi gemaakt met bestellen on-line.
en word er met de dag niet beter maar slechter op.
als ik jou keuze hadkocht ik hem bij de scooter zaak diether.
daar kun je wel heen als er problemen zijn met het des betreffende onderdeel.
en bij bestellen via internet dus duidelijk niet.

Elke webshop heeft ook een adres waar je heen kan met eventuele problemen. Wanneer een product incompleet geleverd wordt kan je deze kostenloos terug sturen (retour afzender).

Het is tegenwoordig echt niet meer zo dat er iets mis is met bestellen via internet. Komop zeg, de halve wereld doet handel via het internet....
Zelfs mijn oma (82jr) besteld spul via internet.... :D

idd, denk dat bijna iedereen die DR toch wel bij euroscooters zou halen. :P

Maar ik wacht nu al bijna 3 maanden op m'n bestelling van scootparts omdat de Stage6 uitlaat nog steeds niet binnen is :rolleyes:

goedkoper wil niet altijd beter zeggen.
word veel rotzooi gemaakt met bestellen on-line.
en word er met de dag niet beter maar slechter op.
als ik jou keuze hadkocht ik hem bij de scooter zaak diether.
daar kun je wel heen als er problemen zijn met het des betreffende onderdeel.
en bij bestellen via internet dus duidelijk niet.

Feit .. Maar de dealer bij mij in de buurt heeft de slechte gewoonte om nogal eens me de verkeerde spulle af te komen (bv ik vraag trekveertjes hij komt af met een drukveer *zucht! :( ) of durft u ook wel eens spulle aan te smere die je hellemaal niet nodig hebt ..
heb je op het internet niet he ;-).
en zoals bojt ook al zei.. veel site's hebbe een adres waar je naartoe kunt gaan.

en zoals bojt ook al zei.. veel site's hebbe een adres waar je naartoe kunt gaan.

Sterker nog.. De meeste leveranciers willen nieteens leveren zonder dat een bedrijf een adres heeft waar klanten met klachten naartoe kunnen (hetzij een winkel, hetzij een magazijn). Op deze manier voorkomen ze dat mensen onderdelen kunnen verkopen tegen bodemprijzen / inkoopprijzen vanaf hun slaapkamer. (omdat ze dan geen vaste lasten hebben zoals huur van het pand etc..)

Status
Not open for further replies.
Back